کد خبر : 134539
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 - 15:08
-

شمسایی:اختلاف سطح فنی و کیفی تیم ها زیاد شده است/برنامه های ناظم الشریعه در حال بررسی است/شرایط اقتصادی مطلوب نیست

شمسایی:اختلاف سطح فنی و کیفی تیم ها زیاد شده است/برنامه های ناظم الشریعه در حال بررسی است/شرایط اقتصادی مطلوب نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی گفت: از اکنون می دانیم دو تیم مس سونگون و گیتی پسند شانس قهرمانی در فصل جدید دارند. زیرا هر دو تیم با هزینه بیشتر بازیکنان بهتری جذب کردند. اما سایر تیم ها در حال دسته و پا زدن در لیگ هستند در حالی که در گذشته ۵

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی گفت: از اکنون می دانیم دو تیم مس سونگون و گیتی پسند شانس قهرمانی در فصل جدید دارند. زیرا هر دو تیم با هزینه بیشتر بازیکنان بهتری جذب کردند. اما سایر تیم ها در حال دسته و پا زدن در لیگ هستند در حالی که در گذشته ۵ تیم در کورس قهرمانی بودند.
وی گفت: تعدادی از بازیکنان مطرح، درلیگ های خارج از کشور، فوتسال خود را ادامه می دهند و وضعیت بیشتر باشگاه ها نیز از نظر مالی خوب نیست. به همین دلیل اختلاف سطح فنی و کیفی تیم ها زیاد شده است.
عضو کمیته فنی توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درباره تورنمت چهارجانبه تیم زیر ۲۰ سال افزود: تیم فوتسال امید ایران در حقیقت آینده تیم ملی را می سازد و این رده سنی قطعا به دنبال قهرمانی آسیا است. بازیکنان جوانی که در حال آماده سازی برای رقابت های قهرمانی آسیا در رده زیر ۲۰ سال هستند در حقیقت تجربه اندوزی می کنند. زیرا موفقیت به آسانی به دست نمی آید و حضور در میادین بین المللی سبب می شود بازیکنان از نظر روحی و روانی آماده شوند.
به گزارش ایرنا تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران اخیرا در رقابت های چهارجانبه این رده سنی به میزبانی چین تایپه شرکت کرد و با دو پیروزی برابر میزبان و ژاپن و شکست مقابل اندونزی به کار خود پایان داد.
شمسایی ادامه داد: همین بازیکنان در آینده شالوده تیم ملی فوتسال را می سازند. بر همین اساس برای رشد و وارتقاء فوتسال در رده های سنی وملی باید بازی های تدارکاتی را در دستور کار قرار داد که خوشبختانه فدراسیون در این خصوص برنامه ریزی های خوبی انجام داده است.
عضو کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در خصوص شانس ایران برای کسب مقام نخست در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: فوتسال نیز مانند رشته کشتی در دنیا مطرح است. البته نباید فراموش کرد که همه کشورها در فوتسال فعالیت گسترده ای دارند و کار سخت شده است.
رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا در رده سنی زیر ۲۰ سال از ۲۴ خردادماه تا اول تیرماه در شهر تبریز برگزار می شود.
تیم های ژاپن، عراق، تایلند، افغانستان، اندونزی، هنگ کنگ، ویتنام، قرقیزستان، تاجیکستان، لبنان و چین تایپه به همراه ایران در این مسابقات حضور دارند.
شمسایی درباره وضعیت تیم ملی فوتسال و اینکه هنوز اردوهای این تیم تشکیل نشده است، گفت: کمیته فنی برنامه ریزی های لازم را انجام داده است و آنچه که «سید محمد ناظم الشریعه» سرمربی تیم ملی درنظر دارد نیز در حال بررسی و اجرا است. زیرا هدف موفقیت تیم ملی فوتسال در رقابت های قهرمانی آسیا و جام جهانی ۲۰۲۰ است.
وی که سابقه گرفتن توپ طلای بهترین بازیکن آسیا در پنج دوره را در کارنامه دارد، با اشاره به اینکه اردوهای کاملی برای موفقیت تیم ملی فوتسال در نظرگرفته شده است، افزود: قراراست تیم ملی در رقابت های تدارکاتی آستاراخان به مصاف روسیه، آذربایجان و ازبکستان برود که هر سه تیم از قدرت های فیزیکی و تاکتیکی فوتسال هستند و قطعا محک خوبی برای تیم ملی است.
شمسایی ادامه داد: مصاف با تیم های ملی فوتسال پرتغال و آرژانتین را نیز برنامه ریزی کرده ایم که دیدار با آرژانتین در فروردین ماه سال ۹۹ و قبل از جام جهانی ۲۰۲۰ قطعی شده است. همچنین تیم ملی فوتسال در رقابت های مقدماتی آسیا نیز شرکت می کند که این دیدارها برای آمادگی تیم ملی مناسب است. البته باید قبول کنیم که به رغم تلاش فدراسیون فوتبال، شرایط اقتصادی مطلوب نیست و باید واقعیت را بپذیریم ولی فرصت ها رانباید از دست داد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.