کد خبر : 134502
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 - 10:30
-

نجفی: هدف مس حفظ شاکله اصلی و تقویت آن است/ تقی پور سرمربی می‌ماند/ به تمام تعهدات خود عمل کرده ایم/ در آرامش کارها را پیش می بریم

نجفی: هدف مس حفظ شاکله اصلی و تقویت آن است/ تقی پور سرمربی می‌ماند/ به تمام تعهدات خود عمل کرده ایم/ در آرامش کارها را پیش می بریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون گفت:پس از قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور، هدف باشگاه حفظ شاکله اصلی تیم و تقویت آن برای رقابت‌های پیش رو بود. همان طور که می دانید مس ورزقان در سال ۹۸ به جز لیگ برتر فوتسال کشور در دو تورنمنت مهم جام باشگاه های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون گفت:پس از قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور، هدف باشگاه حفظ شاکله اصلی تیم و تقویت آن برای رقابت‌های پیش رو بود. همان طور که می دانید مس ورزقان در سال ۹۸ به جز لیگ برتر فوتسال کشور در دو تورنمنت مهم جام باشگاه های آسیا ۲۰۱۹ و همچنین جام باشگاه های جهان که در تایلند برگزار خواهد شد به عنوان نماینده میهن عزیزمان حضور خواهد یافت. بی شک هدف باشگاه دفاع از عنوان قهرمانی در آسیا و همچنین کسب عنوان شایسته در جام باشگاه های جهان است.
باشگاه مس ورزقان در ابتدا بر روی تثبیت کادر فنی به اجماع رسید و مقرر شد که اسماعیل تقی پور هدایت تیم قهرمان را برای یک فصل دیگر بر عهده بگیرد. با اکثر بازیکنانی که در لیست کادر فنی قرار داشتند هم مذاکرات کامل و عقد قرارداد صورت گرفت.
مدیرعامل باشگاه مس ورزقان در ادامه افزود: متاسفانه دو نفر از بازیکنان تیم با وجود توافق فیمابین با پیشنهاد خوب مالی از طرف تیم گیتی‌پسند اصفهان، ساز جدایی کوک کردند و از تیم ما جدا شدند. به هر حال در دنیای ورزش حرفه‌ای مسایل مالی نیز اقناع کنندگی خاص خود را دارد. برای آن عزیزان هم آرزوی موفقیت و فصلی سرشار از سلامتی داریم. باشگاه ضمن انعقاد قرارداد با محمد شجری و مسلم اولاد قباد، با علیرضا وفایی نیز به توافق رسیده و قرارداد بسته است.
لازم به ذکر است باشگاه مس ورزقان به دلیل اهمیت رقابت‌ها زودتر از سایر باشگاه ها وارد نقل و انتقالات لیگ شده است و ثبت قرار داد بازیکنان در هیات فوتبال استان نیز انجام شده است. باشگاه کلیه تعهدات مالی خود به بازیکنان فصل گذشته را به طور کامل انجام داده است و باشگاه مس ورزقان یکی از بهترین باشگاه‌های ایران در موضوع انجام تعهدات به بازیکنان می باشد.
بدیهی است که باشگاه در شرایط کاری خود نیازی به انعکاس خبری قراردادهای منعقده نمی‌بیند و در آرامش کامل برنامه‌ریزی خود را برای قهرمانی‌های پیش رو انجام می‌دهد.
در حال مذاکره با چند بازیکن دیگر هم برای تکمیل تیم خود هستیم و یکی از آرمانی ترین تیم‌های مس ورزقان را رونمایی خواهیم کرد.
در پایان ضمن قدردانی از هواداران عزیزمان که در همه ادوار پشتیمان تیم خود بوده اند، از سکوت خبری حاکم بر باشگاه پوزش خواسته و پیشاپیش آنها را به حضور در بهترین مسابقات لیگ برتر فوتسال در فصل ۹۸ در سالن پورشریفی تبریز و تماشای دیدار های تیم محبوب و قهرمان مس ورزقان دعوت می کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی جوادی جمعه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴

از آقای نجفی تقاضا دارم رشید قلی پور و قدرت بهادری را به خدمت بگیرند با تشکر فراوان از زحمات ایشان

مهدی جوادی جمعه , ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

از آقای نجفی مدیر عامل محترم تیم مس ورزقان تقاضا دارم سعید قاسمی و مهرداد کریمی و مهدی کریمی و رشید قلی پور و قدرت بهادری را به خدمت بگیرند با تشکر فراوان از زحماتبی دریغ ایشان

مهدی جوادی شنبه , ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹

وضعیت سعید احمد عباسی با مس به کجا انجامید ممنون میشم اگر آقای نجفی پاسخگو باشند با تشکر فراوان