کد خبر : 134578
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 - 21:40
-

چراغ سبز سایپا برای تیم‌داری در فوتسال بانوان

چراغ سبز سایپا برای تیم‌داری در فوتسال بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی مدبر مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا ضمن اعلام خبر تیم‌داری این باشگاه در بخش فوتسال گفت: در نظر داریم با توجه به اهمیت سلامت و ورزش در بین بانوان، با حضور پررنگ در این حوزه، در مسیر توسعه ورزش این قشر از آحاد جامعه گام برداریم. او در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی مدبر مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا ضمن اعلام خبر تیم‌داری این باشگاه در بخش فوتسال گفت: در نظر داریم با توجه به اهمیت سلامت و ورزش در بین بانوان، با حضور پررنگ در این حوزه، در مسیر توسعه ورزش این قشر از آحاد جامعه گام برداریم.

او در ادامه افزود: زنان به عنوان نیمی از پیکره جامعه و مسئول تربیت کودکان، برای حفظ نشاط، شادابی و سلامتی، به ورزش نیازمند هستند. کما اینکه این فعالیت‌های ورزشی می‌تواند با تلاش ورزشکاران و حمایت‌های باشگاه‌ها به کسب نتایج مناسب و قهرمانی‌های بانوان در رقابت‌های برون مرزی منجر شود. از سوی دیگر، قطعاً فعالیت‌های ورزشی برای حفظ سلامت انسان امری لازم و ضروری است که بانوان نیز از این امر مستثنی نیستند و سلامت بانوان نیز با ورزش کردن تأمین می‌شود. از این رو باشگاه سایپا قصد دارد با حضور دوباره در عرصه ورزش بانوان، سهم خود را در مسیر توسعه و استعدادیابی در این حوزه ایفا کند.

مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا بیان کرد: باشگاه‌ها باید در بخش استعدادیابی، اهمیت دادن به تیم‌های پایه و در نهایت تیم‌داری در بخش بانوان فعال‌تر از گذشته ظاهر شوند تا ورزش بانوان در مسیر رشد قرار گیرد. از این رو این باشگاه با برگزاری دوره آموزشی رشته‌های فوتسال و والیبال بانوان در رده‌های سنی ۸ تا ۱۴ سال فعالیت خود را آغاز کرده است تا در این حوزه نیز به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.