کد خبر : 134584
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 - 11:30
-

غلامی: ملی‌پوشان با انرژی و انگیزه بالا تمرینات را برگزار می کنند

غلامی: ملی‌پوشان با انرژی و انگیزه بالا تمرینات را برگزار می کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تورنمنت چهارجانبه فوتسال بانوان روسیه با حضور تیم های اسپانیا، روسیه ، ایران و پرتغال از اواسط اردیبهشت ماه در روسیه برگزار می شود. نسیمه غلامی، کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان در این خصوص گفت: اردوی تدارکاتی در مرکز ملی فوتبال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تورنمنت چهارجانبه فوتسال بانوان روسیه با حضور تیم های اسپانیا، روسیه ، ایران و پرتغال از اواسط اردیبهشت ماه در روسیه برگزار می شود. نسیمه غلامی، کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان در این خصوص گفت: اردوی تدارکاتی در مرکز ملی فوتبال و زیر نظر کادر فنی در حال برگزاری است. امروز سومین جلسه تمرینی خود را پشت سر گذاشتیم و تمرینات فشرده و سختی در این اردو برگزار می کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان به منظور شرکت در تورنمنت چهارجانبه روسیه است. همانطور که می دانید تیم های اسپانیا، روسیه و پرتغال جز تیم برتر جهان هستند و رقابت با این تیم ها باعث می شود ما تجربه کسب کنیم. محک بخوریم، مشکلات فنی تیم مشخص شود. نقاط ضعف و قوت تیم ملی فوتسال بانوان ایران ارزیابی شود تا بتوانیم در رقابتهای مهم قهرمانی آسیا شویم. در واقع عیار تیم ملی فوتسال بانوان مشخص می شود.

کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان ادامه داد: بعد از قهرمانی آسیا فقط بازیهای لیگ را پیش رو داشته و مسابقاتی که در آن شرکت کنیم ، نبود. اکنون با تشکیل اردوهای تدارکاتی گام به گام قدم بر می داریم تا برای هدفمان در آسیا به نتیجه برسیم.

غلامی در پایان گفت: بازیکنان با انرژی و انگیزه بالا تمرینات خود را برگزار می کنند و هدف والایی دارند تا بتوانند در میادین پیش رو موفق باشند امیدوارم در روسیه بتوانیم نتیجه مناسبی را کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.