کد خبر : 134605
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 - 16:40
-

کریمی: بازیکنان ملی به صورت انفرادی برنامه بدنسازی خود را دنبال می‌کنند/نیمی از تیم را بازیکنان باتجربه تشکیل می‌دهند/برای رفتن به ایتالیا هنوز فرصت است

کریمی: بازیکنان ملی به صورت انفرادی برنامه بدنسازی خود را دنبال می‌کنند/نیمی از تیم را بازیکنان باتجربه تشکیل می‌دهند/برای رفتن به ایتالیا هنوز فرصت است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان گفت: تورنمنت روسیه برای ارزیابی بازیکنان است و کسی انتظار مقام اولی از ما ندارد. فرشته کریمی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان اظهار داشت: تیم ملی فوتسال بانوان همیشه در تورنمنت روسیه حضور داشته و مقام‌های سوم و چهارم را در این مسابقات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان گفت: تورنمنت روسیه برای ارزیابی بازیکنان است و کسی انتظار مقام اولی از ما ندارد.
فرشته کریمی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان اظهار داشت: تیم ملی فوتسال بانوان همیشه در تورنمنت روسیه حضور داشته و مقام‌های سوم و چهارم را در این مسابقات به دست آورده است. خوبی بازی‌های تدارکاتی این است که از بازیکنان جوان در تیم استفاده می‌شود و کادرفنی به یک ارزیابی کلی از ملی پوشان می‌رسند. البته یکسری تفاوت‌ها بین ما و تیم‌های اروپایی وجود دارد.

نیمی از تیم را بازیکنان باتجربه تشکیل می‌دهند
او تصریح کرد: هیچکس از تیم ملی فوتسال بانوان انتظار کسب مقام اول را در این تورنمنت ندارد، اما همه ما با تمام توان به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم، نصف تیم ملی را بازیکنان باتجربه و نیمه‌ی دیگر را بازیکنان جوان تشکیل داده اند. تعدادی از بازیکنان جوان ما برای اولین بار است که در این تورنمنت شرکت می‌کنند. ما بازیکنان قدیمی‌تر باید به جوان‌تر‌ها کمک کنیم تا بهترین نتیجه را در این بازی‌ها داشته باشیم.

در فوتسال بانوان اروپا بازیکن سازی اهمیت زیادی دارد
کریمی افزود: تیم‌های فوتسال بانوان در اروپا بازیکن سازی می‌کنند، اما در ایران تیم‌های بانوان فقط به دنبال جذب بازیکنان خوب هستند و وظیفه بازیکن سازی برعهده کادرفنی تیم‌های ملی است. این ایده در کشور ما باید ایجاد شود که بازیکن کشف شود و پرورش یابد و وقتی به تیم ملی دعوت می‌شود همه چیز را بلد باشد، اما در حال حاضر بار سنگینی بر دوش کادرفنی تیم ملی است که آموزش صحیح را به بازیکنان بدهند، در صورتی که تیم ملی جای آموزش نیست. ما استعداد‌های خوبی در کشورمان داریم، اما پشتوانه سازی قوی برای آن‌ها وجود ندارد.

تیم ملی مربی بدنساز ندارد
بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: تیم ملی فوتسال بانوان مربی بدنساز ندارد و تمامی بازیکنان به صورت انفرادی برنامه بدنسازی خود را دنبال می‌کنند در حالی که تیم‌های اروپایی مربی بدنساز دارند و با آمادگی کامل بدنی به میدان می‌آیند.

او اظهار داشت: تیم ملی برنامه بلند مدت دارد تا استعداد‌های کشور را شناسایی کند. بازیکنان خوبی در ایران حضور دارند که باید دیده و تربیت شوند تا به موفقیت‌های بالاتری برسیم.

برای رفتن به ایتالیا هنوز فرصت است
کریمی گفت: برای بازی در ایتالیا پیشنهاد دارم و می‌خواهم بهترین تصمیم را در این خصوص بگیرم، من برای لژیونر شدن تا مرداد و شهریور ماه سال جاری فرصت دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.