کد خبر : 134696
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 - 8:52
-

بررسی برنامه های تیم زیر ۲۰ سال در کمیته فنی و توسعه+عکسها

بررسی برنامه های تیم زیر ۲۰ سال در کمیته فنی و توسعه+عکسها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم های ملی فوتسال زیر ۲۰ سال آخرین گزارش از روند و برنامه های پیش روی تیم را برای اعضای کمیته فنی تشریح کردند. نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی به ریاست محمدحسن انصاریفرد –رییس کمیته فنی و توسعه و با حضور ابراهیم شکوری –سرپرست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم های ملی فوتسال زیر ۲۰ سال آخرین گزارش از روند و برنامه های پیش روی تیم را برای اعضای کمیته فنی تشریح کردند.
نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی به ریاست محمدحسن انصاریفرد –رییس کمیته فنی و توسعه و با حضور ابراهیم شکوری –سرپرست دبیرکلی فدراسیون و سایر اعضای این کمیته از ساعت ۱۴:۰۰ امروز (شنبه) در ساختمان سازمان لیگ فوتسال برگزار شد.

در این نشست حمید شاندیزی –سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال گزارشی درخصوص عملکرد تیمش در تورنمنت دوستانه چین تایپه را ارائه کرد.

باتوجه به پیش رو بودن مسابقات مرحله نهایی قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا که به میزبانی ایران با حضور ۱۲ تیم از ۲۲ خرداد ماه لغایت دوم تیرماه در شهر تبریز برگزار می شود ، اعضای کمیته فنی و توسعه تاکید کردند که تمرکز و حمایت همه جانبه فدراسیون پشتیبان این تیم است تا با آماده سازی مناسب این تیم ، همه شرایط محیای کسب نتایج هدف گذاری شده برای مسابقات قهرمانی آسیا باشد.

در پایان مقرر شد شاندیزی هم برنامه تمیش تا پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا در تبریز را آماده و ارائه کند تا کمیته فنی و توسعه پس از بررسی برنامه های کادرفنی آنها را جهت ورود به مرحله اجرایی تصویب کند.
9770_200

کمیته فنی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.