کد خبر : 134700
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 - 8:53
-

بی غم :ممکن است دستیار اول خارجی باشد/اصفهان قطب فوتسال آسیاست

بی غم :ممکن است دستیار اول خارجی باشد/اصفهان قطب فوتسال آسیاست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره شرایط تیم گیتی پسند برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در فصل آینده اظهار کرد: گیتی پسند یک برند معروفی است و تنها باشگاهی است که به صورت شخصی اداره می‌شود. امیدوارم مسئولان بیشتر به این تیم توجه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره شرایط تیم گیتی پسند برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در فصل آینده اظهار کرد: گیتی پسند یک برند معروفی است و تنها باشگاهی است که به صورت شخصی اداره می‌شود. امیدوارم مسئولان بیشتر به این تیم توجه کنند و مورد حمایت قرار گیرد.

بی غم درباره مدیریت باشگاه گیتی پسند گفت: تمام تیم‌های لیگ از یک نهاد و ارگانی تامین می‌شوند، اما گیتی پسند تنها تیمی است که به صورت شخصی تامین می‌شود و مدیرعامل این باشگاه بودجه تیم را از جیب شخصی خود می‌پردازد. اصفهان قطب فوتسال آسیاست و مسئولین باید از این تیم بیشتر حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره بازیکنان مورد نظر خود برای فصل آینده بیان کرد: با حمید احمدی و محمدرضا سنگ سفیدی که ۲ ملی پوش با ارزش کشورمان هستند قرارداد امضا کردیم و امیدواریم که بتوانیم از وجود این ۲ عزیز به خوبی استفاده کنیم.

بی غم در ادامه درباره کادر فنی گیتی پسند اظهار کرد: آنالیزور تیم ما مزروعی، و کمک دوم تیم هم علی آذر پرور است. بدنساز و کمک اول هنوز مشخص نشده که چه افرادی باشند و با چند نفر در حال مذاکره هستیم.

بی غم درباره این که ممکن است دستیار اول خارجی باشد گفت: هنوز چیزی مشخص نیست با گزینه‌های مختلفی در حال مذاکره هستیم ممکن است دستیار اول خارجی باشد. خدا را شکر کار ما بر اساس برنامه جلو می‌رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عطایی دوشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰:۵۰

چه تیمی بشه امسال😂😂😂😂😂 از آخر به اول میای آقای بی غم!!!

قم مهد فوتسال ایران و آسیا (اگر مافیای فوتسال بذاره) دوشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰:۵۴

بله قطبی که دو تا بازیکن درست و حسابی نداره

ووو دوشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

آقای بیغم غم قطب فوتسالآسیاست

ناشناس سه شنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۸:۱۰

آقای بی غم‌میشه علی افضل و بیاری کمکت گناه داره میره کشاورزی زحمت میکشه