کد خبر : 134727
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 - 16:02
-

کشاورز ، راه جاوید را از گیتی پسند جدا کرد/ آقای گل در مس

کشاورز ، راه جاوید را از گیتی پسند جدا کرد/ آقای گل در مس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتسال از تیم گیتی پسند جدا شد و فصل آینده در مس سونگون بازی خواهد کرد. مهدی جاوید بازیکن فصل گذشته تیم فوتسال گیتی پسند موفق شد با ۳۷ گل به عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتسال دست یابد. این سومین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتسال از تیم گیتی پسند جدا شد و فصل آینده در مس سونگون بازی خواهد کرد.

مهدی جاوید بازیکن فصل گذشته تیم فوتسال گیتی پسند موفق شد با ۳۷ گل به عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتسال دست یابد. این سومین آقای گلی متوالی جاوید در لیگ برتر فوتسال بود و باشگاه گیتی پسند امید داشت این بازیکن ارزشمند را برای فصل آینده هم حفظ کند.

جاوید در لیست بازیکنان موردنظر حمید بی غم سرمربی جدید گیتی پسند هم قرار داشت ولی این بازیکن در نهایت ترجیح داد از این تیم اصفهانی جدا شود.

گفته می‌شود یکی از دلایلی که باعث شده جاوید از گیتی پسند جدا شود، تمدید قرارداد محمد کشاورز کاپیتان این تیم است.

جاوید بعد از تصمیم قطعی خود برای جدایی از گیتی، مذاکرات جدی را با مس سونگون انجام داده است. پیگیری‌های از باشگاه مس سونگون نشان می‌دهد این بازیکن با مسی‌ها به توافق نهایی رسیده ولی هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی این باشگاه اعلام نشده است.

این در حالی است که مس پیش از این مسلم اولادقباد، محمد شجری و علیرضا وفایی را جذب کرده بود و با خرید مهدی جاوید، چهار سهمیه لیگ برتری این تیم پر می‌شود.
منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲

واقعا چطوری باشگاه گیتی پسند خائن رو از خادم تشخیص نمیده؟