کد خبر : 134711
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 - 11:49
-

شیطونک ها با چمدان مسافران به لیگ آمده بودند!

شیطونک ها با چمدان مسافران به لیگ آمده بودند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، یکی از نکات به جا مانده از فصل قبل لیگ برتر فوتسال نحوه ارسال توپ‌هایی است که باید در اختیار کمیته فوتسال قرار می‌گرفت؛ توپ‌هایی که با چمدان‌های مختلف مسافران از امارات وارد تهران شد! یکی از حواشی فصل گذشته لیگ برتر فوتسال متوجه کیفیت توپ‌هایی بود که از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، یکی از نکات به جا مانده از فصل قبل لیگ برتر فوتسال نحوه ارسال توپ‌هایی است که باید در اختیار کمیته فوتسال قرار می‌گرفت؛ توپ‌هایی که با چمدان‌های مختلف مسافران از امارات وارد تهران شد!

یکی از حواشی فصل گذشته لیگ برتر فوتسال متوجه کیفیت توپ‌هایی بود که از همان هفته‌های ابتدایی صدای مربیان و باشگاه‌ها را در آورد. این توپ‌ها از طریق یکی از شرکت‌هایی تأمین شده بود که پیش از این در بخش‌های دیگر با فدراسیون فوتبال سابقه همکاری داشت.

هرچند کمیته فوتسال همان موقع تاکید کرد با تأیید کادر فنی تیم ملی فوتسال این توپ‌ها را به لیگ برتر و باشگاه‌ها تزریق کرده است اما در ادامه شبهاتی در کیفیت نمونه امتحان شده و توپ‌هایی که در اختیار تیم‌ها قرار گرفت ایجاد شد.

باوجود تمام اختلاف نظرها و اصرار باشگاه‌ها، لیگ برتر با همان توپ‌ها به پایان رسید و بعید است سازمان لیگ برتر فوتسال فصل آینده با این شرایط اقدام به همکاری با شرکت مذکور شود.

اما یکی از نکات به جامانده از این توپ‌ها، نحوه ارسال آن به ایران است. از قرار معلوم پیش از شروع فصل گذشته لیگ برتر و همزمان با بالا رفتن قیمت ارز و مشکلات گمرک، شرکت تأمین کننده توپ‌های لیگ برتر فوتسال اعلام می‌کند امکان ارسال محموله خود به ایران و رساندن آن به کمیته فوتسال را ندارد.

به همین خاطر راه‌های دیگری برای جابجایی توپ‌ها و ارسال آن مورد بررسی قرار می‌گیرد و در نهایت طرفین روی یک راه حل به تفاهم می رسند. به این ترتیب حدود ۲۰۰ توپی که باید در اختیار کمیته فوتسال قرار می‌گرفت، به صورت جداگانه و به تعداد مختلف در زمان‌های متفاوت در اختیار مسافرانی قرار می‌گرفت که قصد سفر به ایران از طریق امارات را داشتند. این مسافران با قرار دادن توپ‌ها در چمدان خود بعد از سفر به تهران آن را به کمیته فوتسال تحویل می‌دادند!

این اقدام در نوع خودش عجیب و کم سابقه است. به اذعان کارشناسان، لیگ برتر فوتسال ایران از نظر فنی جزو ۵ تیم معتبر فوتسال دنیا است و کیفیت فنی آن با چنین اقدامات غیرحرفه ای و مبتدیانه همخوانی ندارد.
منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.