کد خبر : 134726
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 - 17:45
دسته‌بندی نشده
-

قلی زاده: بهرامی به باشگاه سوهان محمد سیما مشاوره می‌دهد

قلی زاده: بهرامی به باشگاه سوهان محمد سیما مشاوره می‌دهد
مالک باشگاه سوهان محمد سیمای قم درباره استعفای بهرامی از ریاست هیئت مدیره این باشگاه گفت: قطعا از بهرامی در امر مشاور استفاده می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رسول قلی زاده مالک و مدیرعامل باشگاه سوهان محمد سیمای قم درباره استعفای کریم بهرامی از ریاست هیئت مدیره باشگاه محمد سیمای قم گفت: با صحبت‌هایی که با بهرامی داشتیم او تصمیم خود را گرفته بود. در این چند روز اخیر هجمه‌های مطبوعاتی علیه او زیاد شده بود و خود بهرامی تصمیم گرفت که در راس هیئت مدیره نماند.

قلی زاده درباره این که آیا با استعفای بهرامی موافقت کرده است یا خیر گفت: من چاره‌ای نداشتم. صحبت‌هایی که با بهرامی داشتم و از او خواستم که در کنار ما در هیئت مدیره بماند، اما خود بهرامی راضی به این کار نبود و متاسفانه مجبور شدیم که استعفای او را بپذیریم. فردا با اعضای هیئت مدیره جلسه داریم و قرار است که در آن جا درباره ریاست هیئت مدیره تصمیم بگیریم.

او هایش درباره کریم بهرامی تاکید کرد: وجود بهرامی برای باشگاه ما نعمت است و ما می‌خواهیم که از او در باشگاه به عنوان مشاور استفاده کنیم. بهرامی در هیئت فوتبال استان قم فرد شناخته شده و مورد قبولی است.

شایان ذکر است که به احتمال بسیار زیاد رئیس هیئت مدیره باشگاه سوهان محمد سیمای قم، خود رسول قلی زاده مالک باشگاه شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.