کد خبر : 134795
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 - 16:47
دسته‌بندی نشده
-

تشبیه فدراسیون به شوروی سابق/ شمس: اگر جابری کارش خوب بود، چرا برکنار شده بود؟

تشبیه فدراسیون به شوروی سابق/ شمس: اگر جابری کارش خوب بود، چرا برکنار شده بود؟
شمس گفت: من سوال می‌کنم اگر کسی کارش خوب است چرا او را عوض می‌کنید و اگر بد است چرا مجددا مشغول به کارش می‌کنید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس در مورد انتخاب‌های پی‌در پی کمیته فوتسال از سوی فدراسیون فوتبال گفت: من در ایران حضور نداشتم و در کلاس‌های مربیگری که از سوی فیفا در حاشیه فینال جام باشگاهای جهان برگزار می شد، حضور داشتم و آنجا متوجه انتخاب‌های پی در پی در کمیته فوتسال شدم.

وی گفت:‌ هیچ زمان فدراسیون فوتبال از هیچ کسی در رابطه با انتخاباتش درکمیته فوتسال با هیچ پیشکسوتی مشورت نمی‌کند تاج ریاست فدراسیون هر تصمیمی که خودش دوست دارد برای فوتسال می‌گیرد و همین موضوع باعث شده که بارها پیشکسوتان فوتسال از سلطانی فر وزیر ورزش درخواست کنند که فوتسال را از فوتبال جدا کنند اما متاسفانه این کار تا به امروز انجام نشده و فدراسیون فوتبال هر کاری که دوست دارد با فوتسال انجام می‌دهند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: در حال حاضر تمام تصمیمات در فدراسیون فوتبال مثل حکومت شوروی سابق است که بدون مشورت و نظرخواهی از دیگران تصمیم می‌گیرد. شما اگر نگاهی به گذشته انتخابات این فدراسیون بیندازید یک زمانی تصمیم می گیرند که جابری از دبیری کمیته فوتسال برود و سلیمانی جایگزین آن شود و مجددا تصمیم به برگشت جابری و رفتن سلیمانی از دبیری کمیته فوتسال می‌گیرند؛ اینگونه تصمیات در این فدراسیون زیاد است اما متاسفانه هیچ کسی پاسخگو نیست.

وی خاطرنشان کرد: من سوال می‌کنم اگر کسی کارش خوب است چرا او را عوض می‌کنید و اگر بد است چرا مجددا مشغول به کارش می‌کنید. در حال حاضر فدراسیون فقط ادعا دارد و من نمی‌دانم چه کسانی در تصمیم‌گیری‌های فوتسال دخیل هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱

آقاى شمس شما بفرمایید چرا هرکجا مى روید سال بعد اخراج مى شوید؟!!!یک نگاهى به عملکرد خودتان بیندارید متوجه ناکامى هاى خود در ١٠ سال گذشته در تیم هاى مختلف و حاشیه هاى متعددى که براى دیگران درست کردید بیندارید همه چیز روشن هست !!!!

نام دوشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴

جناب شمس شما قابل اعتماد برای مشورت نیستید اگر بودید الان تیم داشتید