کد خبر : 134917
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 - 17:58
-

احمدی: نمی‌توانم تا ابد در یک تیم بازی کنم/ مشکلاتی وجود داشت که ترجیح دادم از مس جدا شوم

احمدی: نمی‌توانم تا ابد در یک تیم بازی کنم/ مشکلاتی وجود داشت که ترجیح دادم از مس جدا شوم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید احمدی بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان از شرایط خود بعد از جدا شدن از مس سونگون و پیوستن به گیتی پسند گفت: بازیکن نمی‌تواند تا ابد در یک تیم بازی کند. شرایط خودم و باشگاه را سنجیدم و ترجیح دادم که از مس جدا شوم و سال بعد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید احمدی بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان از شرایط خود بعد از جدا شدن از مس سونگون و پیوستن به گیتی پسند گفت: بازیکن نمی‌تواند تا ابد در یک تیم بازی کند. شرایط خودم و باشگاه را سنجیدم و ترجیح دادم که از مس جدا شوم و سال بعد را در گیتی پسند بازی کنم.

وی درباره شرایط تیم گیتی پسند گفت: گیتی پسند یکی از بهترین تیم‌های ایران است که نزدیک به ۱۰ سال است که در رده‌های بالای فوتسال قرار دارد. این تیم چند سال قهرمان لیگ برتر شده است و هم چنین سابقه قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا را دارد.

احمدی ادامه داد: مس سونگون تیم خوب و با شخصیتی بود و در آن جا خاطرات خوبی را پشت سر گذاشتم، اما ترجیح دادم به تیمی بروم که در آن جا به بازیکن احترام بگذارند، من هم نمی‌خواستم که به هر نحوی در تیمی بازی کنم، اما یک سری مشکلات وجود داشت که ترجیح دادم از این تیم جدا شوم.

بازیکن سابق تیم فوتسال مس سونگون درباره شرایط قرارداد خود پس از جدا شدن از مس گفت: ۲۰ درصد از قرارداد من باقی مانده است. تیمی که قهرمان ۲ دوره لیگ برتر شده است و همچنین قهرمان آسیا شده است چگونه نمی‌تواند مبقی قرارداد ما را پرداخت کند؟

وی افزود: چرا در فوتبال ما یک قانونی وجود ندارد که یک بازیکن بتواند به راحتی تمام مبلغ قرارداد خود را بگیرد.

وی درباره شکایت خود گفت: شکایت ما فایده‌ای ندارد. اگر به کمیته فوتسال شکایت کنیم چند نفر از مسئولان در آن جا حضور دارند که طوری برخورد می‌کنند که ما نمی‌توانیم تمام مبلغ قرارداد خود را دریافت کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.