کد خبر : 134812
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 - 11:37
-

رعدی: یکی از مشکلات ما خستگی مفرط بود/ مسابقات دانشجویان بازیکنان را خسته کرده است

رعدی: یکی از مشکلات ما خستگی مفرط بود/ مسابقات دانشجویان بازیکنان را خسته کرده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیرفنی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: یکی از مشکلاتی که تیم ما داشت خستگی مفرط بود. هر چقدر از زمان بازی می گذشت بازیکنان بیشتر خسته می شدند. علی رعدی، مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان در باره دیدار ایران و پرتغال در تورنمنت چهارجانبه روسیه، گفت: تیم پرتغال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیرفنی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: یکی از مشکلاتی که تیم ما داشت خستگی مفرط بود. هر چقدر از زمان بازی می گذشت بازیکنان بیشتر خسته می شدند.

علی رعدی، مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان در باره دیدار ایران و پرتغال در تورنمنت چهارجانبه روسیه، گفت: تیم پرتغال تیم بسیار خوبی بود. این تیم جز بهترین های اروپا است. در ۵ دقیقه اول بازی حدود سه تا چهار بار تک به تک بودیم اما در یک وقفه کوتاه تیم پرتغال حملات پی در پی داشت و در نهایت به گل رسید.

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که تیم ما داشت خستگی مفرط بود. هر چقدر از زمان بازی می گذشت بازیکنان بیشتر خسته می شدند و پرتغال با آمادگی بالایی که داشت توانست در نیمه نخست ۴ گل وارد دروازه ایران کند. ما در نیمه اول می توانستیم بالای ۶ گل بزنیم اما بی دقت بودیم.

مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: به دلیل بازیهایی که ملی پوشان در مسابقات فوتسال دانشجویان حضور داشتند، خستگی سفر طولانی و شرایط جسمانی آنها باعث شد در این بازی واقعا آنطور باید حاضر نشویم. بازیکنان ما اگر ۵۰ درصد آمادگی قبل از مسابقات بلژیک را داشتند در این دیدار بهتر ظاهر می شدند. البته بچه هایی که جدیدا به تیم دعوت شده اند نیز در این بازی عملکرد خوبی داشته و معتقدم پتانسیل بالایی دارند.

وی درباره دیدار اسپانیا و روسیه افزود: بعد از ما اسپانیا و روسیه بازی داشتند که اسپانیا در سطحی بازی می کرد که فراتر از بازیهای بانوان بود. تیم بسیار قدرتمندی است. تیم روسیه نیز تیم بسیار خوبی است و ما بازیهای آسانی مقابل این تیم ها نداریم. دو ماه پیش در فینال اروپا و رده بندی تیم های فوق حضور داشتند و عملکردشان بسیار مطلوب است.

وی در پایان گفت: بازیکنان ما با حضور در این تورنمنت تجربه بسیار بالایی کسب می کنند. اینکه همزمان سه تیم برتر اروپا در یک تورنمنت حضور دارند. امیدوارم در بازیهای بعدی شرایط بهتری داشته باشیم و عملکردمان مطلوب تر باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

از این همه حرف هاى تکرارى خسته نشدى تو بدرد تیم ملى نمیخورى باید برى ناشنوایان اونجا برات بهتره!!

نام ... چهارشنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۵:۵۵

همه چیز و همه کس بد بودن فقط سرمربی و مدیرفنی خوب بودن واقعا برای تیم پنجم جهان و قهرمان آسیا خیلی بد بود هنوز جوهر انتصابهای فدراسیون خشک نشده باندبازیها نتیجه ش این شده وای به حال این تیم فقط وای

نام چهارشنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳

جناب رعدی یکی از مشکلات اصلی تیم خودشما هستی خبر نداری !!با کدام روزمه اومدی سرمربی بانوان شدی ؟؟!!