کد خبر : 134788
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 - 12:19
-

زمزمه های انتقال تیم فوتسال مقاومت از البرز

زمزمه های انتقال تیم فوتسال مقاومت از البرز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،زمزمه های انتقال تیم مقاومت البرز باعث شد تا مدیرعامل آن به دلیل بی تفاوتی های مدیران و مسئولان استانی استعفا دهد تا شاید تاثیری در تصمیم گرفته شده برای این باشگاه نیروهای مسلح داشته باشد. تصمیمی که نتیجه آن در سال های قبل و در انتقال تیم های دیگرمشخص

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،زمزمه های انتقال تیم مقاومت البرز باعث شد تا مدیرعامل آن به دلیل بی تفاوتی های مدیران و مسئولان استانی استعفا دهد تا شاید تاثیری در تصمیم گرفته شده برای این باشگاه نیروهای مسلح داشته باشد. تصمیمی که نتیجه آن در سال های قبل و در انتقال تیم های دیگرمشخص شده است.

قصه تکراری انتقال تیم های ورزشی پس از راه یابی به لیگ های برتر هنوز هم در عرصه ورزش قربانی می گیرد و مدیران استانی بدون توجه به برهم خوردن شرایط تیم ها از این امر استقبال می کنند. نزدیک به ۱۵ سال است که تیم های ورزشی به خصوص فوتبال و فوتسال با معضل انتقال مواجه هستند اما اوضاع تیم های منتقل شده در این سال ها نشان دهنده شکست در این پروژه است.

تیم هایی مانند بهمن، سایپا و پاس پیش از این هم تاوان انتقال استانی را داده اند اما آنها که خود را مسئول در این امور می دانند از اقدامات خود دفاع می کنند.

تیم داری توسط نیروهای مسلح و حضور این تیم ها در لیگ برتر پیش از این هم قریانی گرفته بود و درسال ۱۳۸۶ با انتقال تیم پاس از تهران به استان همدان باعث انحلال این تیم با سابقه شد و حال نویت به تیم فوتسال مقاومت البرز رسیده است که مالک آن تربیت بدنی بسیج استان البرز است.

در رابطه با این تصمیم که مسلما به ضرر این تیم لیگ برتری خواهد بود با منصور بیک وردی رئیس هیئت فوتبال استان البرز گفتگو کردیم که در گفتگو با خبرآنلاین اظهار کرد: با توجه به نامه ای که ستاد نیروهای مسلح برای باشگاه نظامی مقاومت زده اند این باشگاه ممکن است در فصل جدید نتواند که تیم داری حرفه ای داشته باشد اما مکاتباتی هم از طرف سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی با ستاد کل انجام شده و در آن مکاتیات ذکر شده که این تیم برای استان البرز حائز اهمیت است و برند استان محسوب می شود.

وی افزود: این تیم باید بتواند در سطح حرفه ای به فعالیت خود ادامه دهد.

رئیس هیئت فوتبال استان البرز در رابطه با اینکه فشار مالی به باشگاه و مالک باعث اتخاذ این تصمیم شد، تصریح کرد: بحث مالی برای این باشگاه به هیچ عنوان مطرح نیست و اگر هم تصمیمی گرفته شده بابت بخشنامه ای است که از مقام مافوق به باشگاه مقاومت و مالک باشگاه رسیده است. البته ماا در تلاشیم تا این مشکل را برطرف کنیم و این تیم را در استان نگهداریم.

وی افزود: ما با تمام مسئولان ذیربط در این خصوص صحیت کرده ایم تا بتوانیم این تیم را که برند البرز محسوب می شود حفظ کنیم. این تیم می تواند نام استان را بر روی آنتن ببرد و از بازیکنان این تیم برای بازی های ملی دعوت شود. این باشگاه به صورت حرفه ای فعالیت می کند و بسیاری از زشته های ورزشی را شامل می شود لذا می تواند جوانان بسیاری را با سلایق ورزشی گوناگون به خود جذب کند و ما امیدواریم مسئولین این موارد را هم در نظر بگیرند و در تصمیم خود تجدید نظر کنند.

بیک وردی ضمن تشکر از مدیر عامل باشگاه تاکید کرد: تیم فوتسال مقاومت در لیگ برتر هرسال فانوس به دست بود تا در بازی های آخر موفق به ماندن در لیگ برتر شود اما از سال ۹۷ و با مدیرین آقای اسفندیاری این تیم تا مرحله پلی آف هم بالا آمد و شرایط تیم بسیار عالی شد.
البته این مقام مسئول از مفاد بخشنامه ستاد نیروهای مسلح برای تیم مقاومت اطلاعاتی را در اختیار ما قرار نداد.

در همین رابطه با رحیم اسفندیاری راد مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز هم گفتگو کردیم که در این خصوص گفت: من ازهیئت رئیسه فوتبال استان البرز به علت بی تفاوتی مدیر کل ورزش استان و رئیس هیئت فوتبال استان البرز استعفا داده ام.

از آنجایی که این تیم با نام شهید مدافع حرم حاج مهدی عسگری هم شناخته می شود و این شهید در این تیم فعالیت داشته با مادر شهید مهدی عسگری به گفتگو پرداختیم و این مادر شهید با تاکید بر عدم رضایت خود از انتقال این باشگاه گفت: این تیم اگر در همین استان باشد برای من بهتر است و به من نزدیک تر است. هر زمان که دلتنگ پسرم می شوم به باشگاه می آیم و عکسش را که می بینم دلم آرام می گیرد. بچه هایی که این جا ورزش می کنند مانند پسر خودم هستند و با انتقال این باشگاه جوانان بسیاری راهی خیابان ها می شوند و از ورزش باز می مانند. بدون این ورزشگاه جای مناسبی برای ورزش جوانان وجود ندارد. عکس های بسیاری که بر روی دیوارهای این ورزشگاه و باشگاه وجود دارد توسط حاج مهدی کشیده شده و دیدن این عکس ها جای خالی او را برای من پر می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.