کد خبر : 135078
تاریخ انتشار : شنبه 21 اردیبهشت 1398 - 12:43
دسته‌بندی نشده
-

شاندیزی: در ۳ بخش فنی به نقطه مدنظرمان نرسیده‌ایم

شاندیزی: در ۳ بخش فنی به نقطه مدنظرمان نرسیده‌ایم
حمید شاندیزی، سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان تأکید کرد تیمش در سه بخش ایستگاهی، آنتی‌پرس و بخش دفاعی هنوز به نقطه مدنظر او نرسیده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید شاندیزی درباره اردوی حال حاضر تیم فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان در شهر ارومیه اظهار داشت: در حال برگزاری اردوی خوبی هستیم و درخواست کادرفنی از مدیر تیم و کمیته فوتسال برگزاری اردویی خارج از مرکز ملی فوتبال بود تا با این تغییر شرایط، حال و هوای بازیکنان کمی تغییر کند و به روند رو به رشد بازیکنان از بُعد روانی هم کمک شود.

وی ادامه داد: تمرینات خوب و منظمی را در سه روز گذشته پشت سر گذاشتیم و بازیکنان هم با اشتیاق کامل در حال اجرای دستورات ما هستند.

سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان درباره بازی شب گذشته این تیم مقابل تیم شهرداری ارومیه گفت: بازی تدارکاتی و غیررسمی بود که در سه وقت ۲۰ دقیقه‌ای غیرمفید برگزار کردیم تا در پی آن شرایط بازیکنان را بررسی کنیم. به همین دلیل از تمامی بازیکنان حاضر در اردو، به غیر از علی اکرمی و مهدی دهقان‌نژاد که دارای مصدومیت هستند، در این بازی استفاده کردیم.

شاندیزی افزود: شرایط بد نبود و تمام بازیکنان حتی دروازه‌بان چهارم تیم را به زمین فرستادیم. بی‌شک برگزاری این بازی به ما برای تصمیم‌‌گیری درباره انتخاب بازیکنان کمک زیادی کرد، به خصوص که تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا بازی دیگری در پیش نداریم و سعی کردیم از همین بازی نهایت بهره را ببریم. به‌هرحال در بازی شب گذشته نقاط ضعف و در برخی مواقع ناهماهنگی داشتیم که دلیل اصلی آن هم استفاده از بازیکنانی بود که پیش از این کمتر در کنار بازیکنان دیگر بازی کرده بودند و این امر کاملاً مورد انتظار بود.

وی درباره برنامه‌های آتی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال تصریح کرد: چهار اردوی دیگر در پیش داریم که به صورت هفتگی برگزار خواهند شد و برنامه فنی مشخصی برای آن داریم. در سه بخش فنی شامل بخش ایستگاهی، آنتی‌پرس و بخش دفاعی هنوز به نقطه مدنظرمان نرسیدیم که باید در سه اردوی بعدی تمرکز بیشتری روی این سه بخش داشته باشیم. همچنین در اردوی آخر هم مروری بر تمام موارد فنی تمرین شده در این یک ماه اخیر را به اجرا خواهیم گذاشت تا با آمادگی بسیار خوب و با امید به کسب قهرمانی راهی تبریز شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

بازى ها دیگه شروع شد شما که با این أوصاف در تمام قسمت ها مشکل دارید؟!! خدا بخیر کنه انشالله