کد خبر : 135080
تاریخ انتشار : شنبه 21 اردیبهشت 1398 - 13:06
دسته‌بندی نشده
-

رپرتاژ آگهی

برگزاری بی سابقه جام رمضان پیشکسوتان

برگزاری بی سابقه جام رمضان پیشکسوتان
بدون شك مسابقات فوتسال جام رمضان سال ٩٨ دانشگاه شهيد بهشتي ( جام ايراكام ) با حضور پيشكسوتان اين رشته يكي از با كيفيت ترين و بهترين جامهاي رمضان تاريخ ميباشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بدون شک مسابقات فوتسال جام رمضان سال ٩٨ دانشگاه شهید بهشتی ( جام ایراکام ) با حضور پیشکسوتان این رشته یکی از با کیفیت ترین و بهترین جامهای رمضان تاریخ میباشد. حمایت همه جانبه شرکت ایراکام و مدیر فوتبالی این شرکت جناب اقای محمد فرجی و همکاران دلسوز ایشان فضایی را ایجاد کرده که تا بزرگان این رشته در شبهای ماه مبارک رمضان با خیالی آسوده خاطرات خوب دوران جوانی را مرور کنند.

دیشب تیم فن اوا کارت با حضور مجید ملازم ،مجتبی قدیمی ،و فرامرز شمس موفق شد باخت روز اول را جبران کند و با نتیجه٨ بر ٢ تیم زنده یاد رادبوی را شکست داد و در بازی دوم تیم زنده یاد مسعود استیلی تیم پیشکسوتان علوم ورزشی را ٨ بر یک مغلوب کرد .

مسابقات پیشکسوتان از روز چهارشنبه ٢۵ اردیبهشت دوباره پیگیری میشود و از ساعت ٢٣ تیم زنده یاد پهلوان خاتمی با حضور بزرگانی همچون ابراهیم شادمهر ، محمد غضبان ، رضا شکرزاده و…به دیدار تیم سازمان امور مالیاتی می رود و از ساعت ٢٣/۴۵ تیم فدراسیون تاریخ و امار فوتبال ایران با حضور بزرگان باشگاه پرسپولیس یعنی اقایان محمود خوردبین ، محمد پنجعلی ، مجتبی محرمی و …به دیدار تیم ستارگان هنر ایران می روند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.