کد خبر : 135018
تاریخ انتشار : شنبه 21 اردیبهشت 1398 - 9:39
-

نصیرلو : شرایط اردوی تیم در ارومیه بسیار خوب است

نصیرلو : شرایط اردوی تیم در ارومیه بسیار خوب است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیر اجرایی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال گفت : کادرفنی و بازیکنان تمام تلاش خود را بکار گرفتیم که تا پیش از شروع مسابقات قهرمانی آسیا به شرایط آرمانی برسیم. محمود نصیرلو در ابتدا گفت : اردوی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال به همت باشگاه فرهنگی ورزشی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیر اجرایی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال گفت : کادرفنی و بازیکنان تمام تلاش خود را بکار گرفتیم که تا پیش از شروع مسابقات قهرمانی آسیا به شرایط آرمانی برسیم.
محمود نصیرلو در ابتدا گفت : اردوی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال به همت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه و با حمایت شهردار این شهر و رییس سازمان ورزش شهرداری درحال برگزاری است . ارومیه از نظر شرایط آب و هوایی در قیاس با شهر تبریز که میزبان مسابقات قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا است ، از شرایط نزدیک و یکسانی برخوردار بوده که به همین دلیل این شهر برای برگزاری اردو از سوی کادرفنی تیم ملی انتخاب شد.

وی ادامه داد : البته در نظر داشتیم تا تنوعی هم در محل برگزاری اردوها داشته باشیم که خوشبختانه با بهترین شرایط درحال برگزاری این اردو هستیم . در طول اردویمان در ارومیه ۹ جلسه تمرینی در پیش داریم. از سوی کادرفنی روز گذشته (پنجشنبه) دو نوبت تمرینی برای بازیکنان اجرا شد . امروز صبح (جمعه) یک نوبت تمرینی برگزار کردیم .ضمن اینکه در روزهای بعدی هم طبق برنامه کادرفنی پیش می رویم تا حداکثر بهره‌ وری را تا زمان باقیمانده تا شروع مسابقات آسیایی داشته باشیم.

نصیرلو افزود : جا دارد تشکر ویژه ای از دبیرکل فدراسیون ، سازمان تیم های ملی ، رییس و اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی و همینطور کمیته فوتسال داشته باشم که با برگزاری جلسه‌ای نسبت به تصمیم گیری جهت تکمیل و انسجام هرچه بیشتر کادرفنی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال اقدام کردند و حمایت کامل خود از برنامه های کادرفنی را به کار گرفتند.

مدیر اجرایی تیم ملی زیر ۲۰ سال در پایان گفت : شرایط تیم بسیار خوب است و کادرفنی و بازیکنان تمام تلاش خود را بکار گرفتند که تا پیش از شروع مسابقات و در ۴ اردوی باقیمانده به شرایط آرمانی دست پیدا کنند. ضمن اینکه اردوی بعدی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان از ۲۸ اردیبهشت در مرکز ملی فوتبال پیگیری خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.