کد خبر : 135011
تاریخ انتشار : شنبه 21 اردیبهشت 1398 - 9:41
-

همت البرزی ها برای بقای مقاومت

همت البرزی ها برای بقای مقاومت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در جلسه هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت البرز، اعضا ضمن بررسی ابعاد مختلف ابلاغیه های صادره از سوی ستاد کل سپاه در خصوص ممنوعیت استفاده از سرباز در این تیم مورد به ضرورت حمایت از این تیم و حفظ آن در استان البرز تاکید کردند. محمد جواد کولیوند نماینده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در جلسه هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت البرز، اعضا ضمن بررسی ابعاد مختلف ابلاغیه های صادره از سوی ستاد کل سپاه در خصوص ممنوعیت استفاده از سرباز در این تیم مورد به ضرورت حمایت از این تیم و حفظ آن در استان البرز تاکید کردند.

محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس هیئت مدیره باشگاه مقاومت البرز در جلسه گفت: هم قانون برای حمایت از این تیم دستمان را باز گذاشته و هم قانون، انتقال و خروج تیم ورزشی از این استان را منع کرده ، پس دلایل کافی برای حمایت همه جانبه برای این سرمایه استان وجود دارد.

همچنین بیک وردی رییس هیأت فوتبال استان البرز ضمن اعلام اینکه خروج این تیم از استان منع قانونی دارد حمایت همه جانبه نهادهای مختلف استان از این تیم را خواستار شد.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد تکلیف بازیکنان سربازی که در حال حاضر با باشگاه مقاومت قرارداد دارند و مدت سربازی آنها نیز باقی مانده با استعلام از ستاد کل نیروهای مسلح مشخص شود و در صورت مثبت بودن پاسخ تا انتهای سربازی خود در اختیار این تیم برای لیگ ۹۸ قرار بگیرند.

بر اساس هماهنگی انجام گرفته در این جلسه مقرر شده تیم فوتسال مقاومت البرز با حمایت نمایندگان مجلس، استاندار، شهردار و شورای اسلامی شهر کرج و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز به فعالیت در لیگ برتر فوتسال ادامه دهد.

بخشنامه ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر عدم امکان جذب بازیکن سرباز در تیم مقاومت البرز نگرانی هایی را نسبت به تامین هزینه های لازم برای ادامه فعالیت این تیم ایجاد کرده بود.

پیش تر سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از ادامه فعالیت تیم مقاومت در استان البرز حمایت کرده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.