کد خبر : 135136
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 - 12:40
-

احسانی: تیم را با بازیکنان بومی به لیگ برتر رساندیم/ در حال مذاکره با مربیان بزرگ هستیم

احسانی: تیم را با بازیکنان بومی به لیگ برتر رساندیم/ در حال مذاکره با مربیان بزرگ هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احسان احسانی مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه درباره وضعیت تیم شاهین برای حضور در لیگ برتر فوتسال گفت: در حال آماده سازی تیم برای حضور در لیگ برتر هستیم، کار‌های مقدماتی در حال انجام است و مشغول مذارکره با یک سری از مربیان بزرگ هستیم. وی درباره این که آیا از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احسان احسانی مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه درباره وضعیت تیم شاهین برای حضور در لیگ برتر فوتسال گفت: در حال آماده سازی تیم برای حضور در لیگ برتر هستیم، کار‌های مقدماتی در حال انجام است و مشغول مذارکره با یک سری از مربیان بزرگ هستیم.

وی درباره این که آیا از مربی خارجی در تیم استفاده می‌کند گفت: خیر ما به دنبال یک سرمربی بزرگ ایرانی هستیم، زیرا بودجه باشگاه به ما اجازه آوردن مربی بزرگ خارجی نمی‌دهد. مولایی سرمربی قبلی برای تیم ما خیلی زحمت کشید، او توانست تیم را به لیگ برتر بیاورد و ما از مولایی برنامه خواسته ایم و اگر برنامه او با ما هماهنگی داشته باشد ممکن است با خود مولایی لیگ برتر را شروع کنیم.

احسانی در ادامه درباره این که آیا مسئولان کرمانشاه از این تیم حمایت‌های لازم را به عمل می‌آورند گفت: مسئولان کرمانشاه همیشه به ما کمک کرده اند و برای تامین بودجه در حال تلاش هستند تا بتوانیم یک تیم قدرتمندی را راهی مسابقات لیگ برتر کنیم. امیدواریم که طی چند روز آینده تکلیف بودجه برای تیم مشخص شود.

مدیرعامل شاهین کرمانشاه در مورد این که آیا با بازیکنی قرارداد بستند گفت: فعلاً در حال مذاکره با چند بازیکن هستیم اگر بودجه به ما اجازه دهد، با بازیکنان ملی پوش نیز مذاکره می‌کنیم و اگر بودجه تکمیل شود با آن‌ها قرارداد می‌بندیم.

احسانی گفت: امیدوارم که لیگ برتر در فصل بعد نسبت به گذشته از کیفیت بهتری برخوردار باشد و در کنار تنوعی که وجود دارد ما شاهد تحول در لیگ برتر کشورمان باشیم.

وی افزود: تیم ملی فوتسال کشورمان در رده سوم جهان قرار دارد و امیدواریم که لیگ ما هم در حد و اندازه سومی جهان باشد. تیم شاهین کرمانشاه در یک سال گذشته توانست با یک سری بازیکن بومی از لیگ ۲ به لیگ برتر صعود کند. ما در غرب کشور استعداد‌های فراوانی داریم که می‌توانند فوتسال کشور را به اوج پیشرفت خود برسانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.