کد خبر : 135148
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 - 15:43
-

عزتی:مرغ همسایه برای مس غاز است

عزتی:مرغ همسایه برای مس غاز است

مرتضی عزتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد شرایط باشگاه مس و خودش گفت: شکرخدا سال گذشته با تلاش بازیکنان و کادرفنی توانستیم عنوان قهرمانی آسیا و لیگ را بدست بیاوریم و هربازیکنی دوست دارد جام باشگاه های جهان و آسیا را تجربه کند ولی متاسفانه رفتار مسئولین باشگاه به گونه ای

مرتضی عزتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد شرایط باشگاه مس و خودش گفت: شکرخدا سال گذشته با تلاش بازیکنان و کادرفنی توانستیم عنوان قهرمانی آسیا و لیگ را بدست بیاوریم و هربازیکنی دوست دارد جام باشگاه های جهان و آسیا را تجربه کند ولی متاسفانه رفتار مسئولین باشگاه به گونه ای است که به بازیکنان اصلی و قدیمی ارزش قائل نمی شوند و می توان عنوان کرد که مرغ همسایه برایشان غاز است.
وی در ادامه افزود: هرکسی که بیشتر ناز کند پیش مسئولین باشگاه عزیز تر است. من چندین سال است در تبریز حضور دارم و در این شهر زندگی کرده ام و نسبت به تیم و شهر عرق دارم ولی متاسفانه مسئولین باشگاه دنبال خرید ناز بازیکنان جدید است و به بازیکنانی امثال من که چندین سال در این تیم بوده ایم و از لحاظ مالی و روانی آسیب دیده ایم توجهی ندارد.
عزتی در آخر افزود: با تمام شرایطی که در این چند سال داشتم سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم و به احترام مردم تبریز چند روز دیگر تحمل می کنم. اگر شرایط تغیری نکرد بهترین تصمیم را برای آینده ام خواهد گرفت و از این تیم برخلاف میل باطنی ام جدا خواهم شد که مطمئنا اگر بروم و در این تیم نباشم قدرم را بیشتر خواهند دانست و برایشان عزیزتر خواهم شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.