کد خبر : 135150
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 - 11:36
-

شاندیزی: به خاطر دید فنی خوب ، هاشم زاده را معرفی کردم/روی کسب موفقیت در آسیا متمرکز هستیم

شاندیزی: به خاطر دید فنی خوب ، هاشم زاده را معرفی کردم/روی کسب موفقیت در آسیا متمرکز هستیم
مربی تیم ملی فوتسال رده سنی زیر 20 سال ایران گفت: تمرکز همه ما روی کسب موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا 2019 است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مربی تیم ملی فوتسال رده سنی زیر ۲۰ سال ایران گفت: تمرکز همه ما روی کسب موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ است.

حمید شاندیزی در خصوص شرایط تیم بیان کرد: در آخرین روز از اردوهای تیم ملی در شهر ارومیه قرار داریم. تا این لحظه همه برنامه‌ها شامل تمرینات و بازی دوستانه، برنامه‌های مفرح و فرهنگی به خوبی پیش رفته است.

وی افزود: امروز در نوبت صبح تمرین بسیار خوب و البته پرفشاری داشتیم که به دلیل ریکاوری بسیار مناسب روز گذشته، بازیکنان با نشاط زیادی در این نوبت تمرینی حاضر شدند.

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال عنوان کرد: علاوه بر اقدامات فنی مناسب، خوشبختانه از حمایت همه جانبه فدراسیون برخوردار هستیم و هر آنچه برای تیم درخواست دادیم، تا این لحظه به سرعت مورد تایید و اجرا قرار گرفته است. آخرین درخواست من در کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی اضافه شدن یک فرد جهت تکمیل کادرفنی بود که پس از استقبال اعضای کمیته این اتفاق هم افتاد.

شاندیزی تصریح کرد: پس از صحبت و بررسی، اعضا با درخواستم جهت اضافه شدن محمد هاشم‌زاده به تیم موافقت کردند. معرفی و انتخاب هاشم‌زاده هم به دلیل شناخت و آگاهی کامل من از دید فنی بسیار خوب وی است. کمیته فنی و توسعه پس از عنوان کردن درخواست من به سرعت وارد عمل شد، به طوری که در اردوی ارومیه هم هاشم‌زاده را در کنار تیم داشتیم تا در مباحث فنی از تجربیات او استفاده کنیم.

وی در پایان گفت: اردوی ما روز دو‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد و پس از بازگشت و استراحتی کوتاه، آماده برگزاری اردوی بعدی در تهران خواهیم شد. کادرفنی و بازیکنان فارغ از هرگونه توجه به حواشی، همگی روی کسب موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا متمرکز هستیم و امیدوارم با کمک فدراسیون فوتبال، کمیته فوتسال و کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی که انصافا برای تیم زیر ۲۰ سال سنگ تمام گذاشتند، به هدف خود برسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

شاندیز جون دو تا تورنمنت دیگر برى تعداد کادر فنى إز بازیکنان تیّم بیشتر میشه چون با هر باخت میخواى یک نَفَر رو به کادر اضافه کنى؟؟! فکر نمیکنى مشکل تیّم خودت هستى؟!!!!

علیرضا دوشنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲

حسود جون نبینم داری میترکی از بالا رفتن استاد شاندیزی، به امید موفقیت مرد با دانش فوتسال

هادی امینی دوشنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲

شما حتما از دار و دسته ی جاویدی هستی که مثله ادمین سایت و کانالت دنبال تخریب حمید شاندیزی هستی… کسی که کارشو بلده از شماها ترس و واهمه ی نداره….