کد خبر : 135201
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 - 14:11
-

اردوی تیم ملی از ۱۸ خرداد آغاز می شود/سعی می کنیم با تیم های بزرگ دنیا بازی کنیم/نقشی در حضور هاشم زاده در تیم امید نداشتم/ شاندیزی کارش را به خوبی انجام می دهد

اردوی تیم ملی از ۱۸ خرداد آغاز می شود/سعی می کنیم با تیم های بزرگ دنیا بازی کنیم/نقشی در حضور هاشم زاده در تیم امید نداشتم/ شاندیزی کارش را به خوبی انجام می دهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره شرایط تیم ملی و اردوهای این تیم قبل از آغاز مسابقات آسیایی و انتخابی جام جهانی اظهار کرد: به امید خدا بعد از ماه مبارک رمضان تمرینات را شروع می کنیم و اولین استارت تمرین ما از ۱۸ خرداد ماه خواهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره شرایط تیم ملی و اردوهای این تیم قبل از آغاز مسابقات آسیایی و انتخابی جام جهانی اظهار کرد: به امید خدا بعد از ماه مبارک رمضان تمرینات را شروع می کنیم و اولین استارت تمرین ما از ۱۸ خرداد ماه خواهد بود.

وی ادامه داد: هم اکنون در حال برنامه ریزی هستیم برای تیم ملی تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است از مهر ماه شروع شود.

ناظم الشریعه درباره بازی های تدارکاتی تیم ملی و هم چنین بازی با تیم ژاپن گفت: در شهریور ماه در تورنمنت آستاراخان قزاقستان شرکت می کنیم که می تواند یک اردوی بسیار خوبی برای تیم ملی باشد، ژاپن از اول در برنامه های ما نبوده است، چون ما با هیچ تیم آسیایی بازی نمی کنیم زیرا مسابقات جام ملت های آسیا را در پیش داریم و در آن جا به مصاف حریفان آسیایی خود می رویم.

وی در ادامه گفت: سعی می کنیم با تیم های بزرگ دنیا مثل آرژانتین و پرتغال بازی کنیم. در حال حاضر کمیته فوتسال در حال رایزنی با چند تیم دیگر است تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود و با چه تیم های دیگری می توانیم بازی کنیم. کمیته فوتسال مسئولیت این گفتگو با تیم های دیگر را بر عهده دارد و من زیاد در جریان آن نیستم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد لیگ برتر فوتسال که در فصل گذشته برگزار شد بیان داشت: با وجود این که همکاران ما در سازمان لیگ تمام تلاش خود را برای برگزاری لیگ می کنند، اما باید قبول کنیم که به اذعان همه کارشناسان فصل گذشته لیگ خوب و پویایی نداشتیم. گویا همه از قبل می دانستند که قرار است این دو تیم (مس سونگون و گیتی پسند) در فینال حضور پیدا کنند.در لیگ برتر ما باید بازیکنان جدیدی را عرضه کنیم و بعد بتوانیم به تیم ملی اضافه کنیم، از نظر اقتصادی تیم ها در مضیقه هستند. اگر از نظر اقتصادی تیم های تامین باشد آن وقت ما می بینیم که به جای آن که دو تیم در کورس قهرمانی باشند، ۶ تیم و یا ۸ تیم در کورس قهرمانی قرار می گیرند. و این هم منوط به این می شود که تیم ها از لحاظ اقتصادی تامین باشند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: اما وقتی می بینیم که ۲ تیم فقط در کورس قهرمانی هستند و ملی پوشان ما فقط در این ۲ تیم بازی می کنند لیگ را از جذابیت و پویایی خارج می کند.

ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی بزرگسالان در پایان صحبت هایش درباره شایعاتی که شده بود مبنی بر این که سرمربی تیم امید می شود گفت: این خبر کذب محض است. وقتی بنده سرمربی تیم ملی بزرگسالان هستم چگونه می توانم سرمربی تیم امید شوم.

وی ادامه داد: محمد هاشم زاده را کمیته فوتسال به عنوان مدیر فنی تیم ملی امید انتخاب کرد و من هیچ نقشی در این انتخاب نداشتم.

ناظم الشریعه درباره تیم امید گفت: حمید شاندیزی به خوبی کار خود را انجام می دهد و اگر دوستان در تیم امید از بنده کمک و مشورت بخواهند با کمال میل کمک می کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.