کد خبر : 135163
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 - 11:10
دسته‌بندی نشده
-

پرهیزکار خطاب به ملی پوشان

باید با هدف کسب قهرمانی همه تلاش خود را بکار بگیرید

باید با هدف کسب قهرمانی همه تلاش خود را بکار بگیرید
رییس کمیته فوتسال در جمع اعضای تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال در ارومیه گفت : باتوجه به امتیاز میزبانی که در اختیار داریم ، هدفتان باید کسب قهرمانی مسابقات باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،رییس کمیته فوتسال در جمع اعضای تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال در ارومیه گفت : باتوجه به امتیاز میزبانی که در اختیار داریم ، هدفتان باید کسب قهرمانی مسابقات باشد.
پرهزکار : حمایت کامل ما پشت سر تیم شما استبه گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، داود پرهیزکار -رییس کمیته فوتسال پس از حضور در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال در ارومیه گفت :در ابتدا به شما و کادرفنی زحمتکش تیم خسته نباشید می گویم. از مسئولان ارومیه هم کمال تشکر را بابت میزبانی شایسته این اردو دارم.

وی افزود : در مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا میزبانی را که بسیار امر مهمی است ، دراختیار داریم. بی تردید در زمین مسابقه باید با هدف کسب قهرمانی همه تلاش خود را بکار بگیرید. ما هم در خارج از زمین مسابقه همه حمایت خود را انجام می دهیم تا شما با تمرکز کامل درخواست های کادرفنی کاربلد خود را به اجرا درآورید.

رییس کمیته فوتسال افزود : تنها یکماه تا مسابقات باقی مانده و چهار مرحله اردوی دیگر پیش رویتان است ، باید از هم اکنون خود را در مسابقات ببینید و به همان اندازه روی تمرینات متمرکز باشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.