کد خبر : 135152
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 - 11:16
-

صانعی :حضور بازیکنان با تجربه و جوان در کنار یکدیگر مزیت دارد/کسب نتیجه در بازی تدارکاتی اهمیتی ندارد

صانعی :حضور بازیکنان با تجربه و جوان در کنار یکدیگر مزیت دارد/کسب نتیجه در بازی تدارکاتی اهمیتی ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،مدیر فنی سابق تیم ملی فوتسال بانوان گفت: حضور در تورنمنت‌های مختلف باعث می‌شود تا تیم‌ها به آمادگی خوبی برسند و نقاط ضعف و قوت تیم مشخص شود. علی صانعی در خصوص حضور ملی پوشان در تورنمنت چهار جانبه روسیه که با حضور تیم‌های ایران، روسیه، پرتغال و اسپانیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،مدیر فنی سابق تیم ملی فوتسال بانوان گفت: حضور در تورنمنت‌های مختلف باعث می‌شود تا تیم‌ها به آمادگی خوبی برسند و نقاط ضعف و قوت تیم مشخص شود.

علی صانعی در خصوص حضور ملی پوشان در تورنمنت چهار جانبه روسیه که با حضور تیم‌های ایران، روسیه، پرتغال و اسپانیا برگزار شد، گفت: تیم‌های بسیار خوبی در این تورنمنت حضور داشتند. سطح فوتسال ایران با کشورهای فوق بسیار فرق می‌کند اما هم اینکه از ایران برای حضور در این تورنمنت دعوت می‌شود این نشان می‌دهد که تیم ملی فوتسال بانوان شخصیت بین المللی داشته و در آسیا حرف اول را می‌زند.

وی ادامه داد: تیم‌های اسپانیا، پرتغال و روسیه در سطح بسیار بالای فوتسال قرار دارند و زمانی که تیم ایران با چنین تیم‌هایی رو به رو می‌شود، باید به فال نیک گرفت چرا که بازیکنان تجربه کسب می‌کنند؛ کادر فنی، نقاط ضعف و قوت تیم را متوجه می‌شود، همبستگی بازیکنان و نوع بازی آنها باعث می‌شود تا در مسابقات اصلی بهترین نتیجه را کسب کنند.

مدیر فنی سابق تیم ملی فوتسال بانوان تاکید کرد: این بازی‌ها تدارکاتی است و کادر فنی ترکیب اصلی خود را با حضور در چنین تورنمنت‌هایی می‌تواند پیدا کند. هدف این است که کادر فنی بازیکنان را ارزیابی و بهترین نفرات را انتخاب کند. کسب نتیجه در چنین مسابقاتی اصلاً هدف نیست و اهمیتی ندارد.

صانعی در پایان در خصوص اینکه این تیم با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه به این تورنمنت اعزام شد، گفت: حضور بازیکنان با تجربه و جوان در کنار یکدیگر چند مزیت دارد. بازیکنان جوان با انگیزه بالا برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند و بازیکنان با تجربه با بازی خوبی که از خود به نمایش می‌گذارند باعث می‌شوند تا تیم در شرایط بسیار مناسبی قرار گیرند. ترکیب این دو در کنار هم باعث خواهد شد تا تیم سرحال و خوبی داشته باشیم. مطمئنا در بازی‌های آسیایی این تیم کار سختی دارد و حضور بازیکنان باتجربه و جوان در کنار هم می‌تواند به موفقیت تیم کمک بسزایی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.