کد خبر : 135227
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 - 15:57
-

کاظمی:از فردا مذاکره با بازیکنان را آغاز می کنیم/حفاری می خواهد جزو ۴ تیم بالای جدول باشد

کاظمی:از فردا مذاکره با بازیکنان را آغاز می کنیم/حفاری می خواهد جزو ۴ تیم بالای جدول باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین کاظمی سرپرست تیم فوتسال حفاری درباره شرایط تیم و هم چنین انتخاب سرمربی اظهار کرد: با توجه به این که مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران سید محمد سالارنیا را به عنوان سرپرست امور ورزش و تربیت بدنی باشگاه ملی حفاری انتخاب کرد، سالارنیا طی سنواتی که در ورزش حفاری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین کاظمی سرپرست تیم فوتسال حفاری درباره شرایط تیم و هم چنین انتخاب سرمربی اظهار کرد: با توجه به این که مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران سید محمد سالارنیا را به عنوان سرپرست امور ورزش و تربیت بدنی باشگاه ملی حفاری انتخاب کرد، سالارنیا طی سنواتی که در ورزش حفاری از خود نشان داده بود با عده‌ای از مربیان مذاکراتی را داشت و از آن‌ها برنامه هایشان را خواست و در آخر به این نتیجه رسید که یعقوب مراقی را به عنوان سرمربی فصل بعد تیم ملی حفاری ایران انتخاب کند.

کاظمی سرپرست تیم ملی حفاری درباره لیست بازیکنان و مذاکره با بازیکنان جدید بیان کرد: هنوز با بازیکنی صحبت نکرده ایم تازه امروز تکلیف تیم مشخص شده است. به امید خدا از فردا (چهارشنبه) مذاکرات خود را به طور رسمی آغاز می‌کنیم.

وی ادامه داد: سعی بر این است که شاکله تیم فصل قبل را حفظ کنیم؛ و از بازیکنان بومی خود استان در تیم استفاده کنیم. مدیرعامل باشگاه نیز بر این امر اصرار دارد که تا آن جای ممکن از بازیکنان بومی در تیم استفاده شود.
سرپرست تیم ملی حفاری در مورد این که برای فصل بعد این تیم چه هدفی را دارد بیان داشت: اگر به مانند فصل گذشته، این فصل هم پلی آف در دستور کار سازمان لیگ فوتسال باشد سعی می‌کنیم که جزء ۴ تیم بالای جدول باشیم.

او در ادامه افزود: سال گذشته بخشی از جوان گرایی را در تیم اجرا کردیم که خدا را شکر خوب بود و جواب داد. حال سعی داریم که همین هدف را در سال جاری هم انجام دهیم و برای قرار گرفتن بین ۴ تیم بالای جدول در حال برنامه ریزی هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.