کد خبر : 135239
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 - 12:27
-

مراقی:باشگاه می‌خواهد تیم خوبی را برای سال‌های آینده بسازد/به دنبال قهرمانی نیستیم

مراقی:باشگاه می‌خواهد تیم خوبی را برای سال‌های آینده بسازد/به دنبال قهرمانی نیستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی جدید تیم فوتسال ملی‌حفاری با اشاره به هدف باشگاه مبنی بر جوانگرایی و بومی‌گرایی، گفت: باشگاه امسال اصلا به فکر قهرمانی نیست و با این رویکرد می‌خواهد تیم خوبی را برای سال‌های آینده بسازد. یعقوب مراقی درخصوص برنامه‌های باشگاه برای تیم فوتسال حفاری در فصل جدید لیگ برتر کشور،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی جدید تیم فوتسال ملی‌حفاری با اشاره به هدف باشگاه مبنی بر جوانگرایی و بومی‌گرایی، گفت: باشگاه امسال اصلا به فکر قهرمانی نیست و با این رویکرد می‌خواهد تیم خوبی را برای سال‌های آینده بسازد.

یعقوب مراقی درخصوص برنامه‌های باشگاه برای تیم فوتسال حفاری در فصل جدید لیگ برتر کشور، اظهارکرد: طی صحبت‌های ابتدایی که درخصوص برنامه‌ها داشتیم و باتوجه به این‌که بودجه باشگاه کاهش پبدا کرده است، امسال جوانگرایی و بومی‌گرایی در دستورکار است. جلسه‌ای دیگر نیز با مدیرعامل باشگاه خواهیم داشت و در آن جلسه خط‌ مشی و برنامه‌های تیم‌داری در لیگ برتر مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا طی مذاکرات با باشگاه آن‌ها کسب جایگاه خاصی را برای فصل جدید لیگ برتر مدنظر داشتند؟ گفت: باتوجه به این‌که قرار بر جوانگرایی است، باشگاه اعلام کرد که اصلا به فکر قهرمانی نیست و با این رویکرد می‌خواهد تیم خوبی را برای سال‌های آینده بسازد.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری درخصوص ترکیب تیم نیز عنوان کرد: در این زمینه فعلا با باشگاه صحبتی نداشته‌ایم ولی تلاش می‌کنیم پنج بازیکن از تیم پایه ملی‌حفاری جذب کنیم، ضمن این‌که چند بازیکن پایه خوب هم در استان داریم که قبلا استعدادیابی شده‌اند و آن‌ها نیز مدنظر هستند. همچنین چند بازیکن جوان به همراه دو یا سه بازیکن باتجربه فصل گذشته امسال با ما خواهند بود و احتمالا ۶۰ تا ۶۵ درصد ترکیب تیم سال گذشته حفظ می‌شود. حسن فهیمی نیز با گیتی‌پسند قرارداد بسته است و شهاب طالبی و علیرضا رفیعی هم با تیم نفت عراق هستند.

وی درباره این‌که همیشه انتظارات از تیم فوتسال ملی‌حفاری بالا است نیز گفت: ‌این فصل سال سختی برای ما است ولی هر وقت به جوانان اعتماد کنیم، ضرر نمی‌کنیم و باتوجه به هدف امسال باشگاه مبنی بر جوانگرایی، مطمئنا بازی‌های آبرومند انجام می‌دهیم و نتایج خیلی خوبی کسب می‌کنیم.

مراقی در پاسخ به این سوال که آیا ملی‌‌حفاری امسال می‌تواند از عنوان سومی سال گذشته خود دفاع کند؟ خاطرنشان‌کرد: سطح لیگ برتر هر سال بالا می‌رود، ضمن این‌که اگر به سایر تیم‌ها از جمله گیتی‌پسند، فرش آرا و مس‌سونگون نگاه کنید، آن‌ها از بودجه خیلی خوبی برخوردار هستند‌ ولی من قول می‌دهم در پایان فصل یک جایگاه خوب و در شان خوزستان کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.