کد خبر : 135244
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 - 13:30
-

مظفر:عدم پرداخت پاداش ها روی کار تیم ملی تاثیر منفی خواهد گذاشت

مظفر:عدم پرداخت پاداش ها روی کار تیم ملی تاثیر منفی خواهد گذاشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کویت در اولین گام به همراه تیمش در بازی های دوستانه به مصاف ترکمنستان و بحرین رفت و اگر چه در این بازی ها تیمش شکست خورد اما به آینده امیدوار است. او در خصوص آخرین وضعیت تیمش می گوید: ما به تازگی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کویت در اولین گام به همراه تیمش در بازی های دوستانه به مصاف ترکمنستان و بحرین رفت و اگر چه در این بازی ها تیمش شکست خورد اما به آینده امیدوار است.

او در خصوص آخرین وضعیت تیمش می گوید: ما به تازگی لیگ برتر فوتسال را در کویت به پایان بردیم. لیگ برای اولین بار با حضور ده تیم از ژانویه آغاز شده بود و چند روز پیش از ماه مبارک رمضان تمام شد. تیم ها یک دور با هم بازی کردند و ۴ تیم بالا آمدند و در مرحله نیمه نهایی تیم اول با تیم چهارم بازی کرد و تیم دوم با تیم سوم و برنده ها راهی بازی پایانی شدند. فصل آینده لیگ برتر فوتسال کویت قطعا با تعداد تیم های بیشتری و در زمان طولانی تری برگزار می شود و تیم ها به صورت رفت و برگشت با هم بازی خواهند کرد. ما بعد از این بازی ها با انجام چند جلسه تمرین و با حضور ۳۴ بازیکن اردوی تیم ملی را تشکیل دادیم و دو بازی دوستانه با ترکمنستان و یک بازی دوستانه با بحرین انجام دادیم که در هر سه بازی شکست خوردیم. در بازی اول به ترکمنستان ۶-۰ باختیم. در بازی دوم با این تیم با نتیجه ۵-۱ مغلوب شدیم و در بازی سوم با بحرین هم با نتیجه ۴-۱ شکست خوردیم. خب برای اولین بار بود که تیم ملی فوتسال بانوان کویت تشکیل شده بود و این بازی ها یک گام رو به جلو بود و هدف ما این بود به همه اعلام کنیم کار جدی در راه است و می خواهیم دراین مسیر کارهای بزرگی انجام دهیم. چیزی که دراین سه بازی برای من جالب بود حضور پرشور تماشاگران در سالن بود. از سویی ما در هر سه بازی صاحب موقعیت های خوبی برای گل زنی شدیم که نتوانستیم از آنها بهره ببریم که این همه دلایل محتلفی دارد که یکی از آنها می تواند استرس باشد. به هر صورت ما در ابتدای مسیر هستیم و به این تلاش ادامه می دهیم. برنامه بعدی ما حضور در جام خلیج فارس است که به میزبانی کویت برگزار می شود. پیش ازاین بازی ها فرصت داریم به تمرینات خود ادامه دهیم.

شهرزاد مظفر که در آخرین حضور در جام ملت ها به همراه تیم ملی فوتسال بانوان ایران قهرمان شده بود اما هنوز پاداش های این قهرمانی را دریافت نکرده در خصوص اعتراض بازیکنان و هم چنین خط خوردن آنها از اردوی تیم ملی می گوید: به نظر من این موضع کمی لوث شده است و شخصا علاقمند نیستم در مورد چیزی که گذشته زیاد صحبت کنم. به خصوص که این مسئله مادی باشد چون احساس خوبی به من دست نمی دهد. اما جالب است وقتی طلب کار هم هستی در موقعیتی قرار می گیری که دوست نداری در موردش صحبت کنی. ای کاش نه من دراین موقعیت قرار می گرفتم و نه بچه ها. موقعیت خیلی بدی است. البته فدراسیون فوتبال بارها و بارها گفته در شرایط مالی خوبی قرار ندارد و این را هم من می دانم و همه بچه ها اما وقتی متوجه گردش مالی فدراسیون فوتبال می شوند این تضاد کمی آزار دهنده است. به هر صورت من دوست دارم فدراسیون فوتبال این موضوع را مدیریت کند تا همه چیز به خیر و خوشی تمام شود. عدم پرداخت پاداش ها که مبلغ بسیار ناچیزی است حتما در آینده روی کار تیم ملی تاثیر منفی خواهد گذاشت و اعتماد بچه ها را از بین می برد و قول های جدید هم کارساز نخواهد بود. و این را بدانید اگر بچه ها در مورد پاداش ها صحبت می کنند حتما به آن نیاز دارند.

صحبت های پایانی شهرزاد مظفر در مورد حضور تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت چهارجانبه روسیه بود: من ترجیح می دهم در مورد تیم هایی که خودم کار می کنم صحبت کنم. برای تیم ملی فوتسال بانوان ایران از صمیم قلب آرزوی موفقیت می کنم و دوست دارم همیشه لبخند روی لب بچه ها ببینم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

شما یادتون باشه خانم هر چى دارید از این بچه ها و تیم فوتسال ایران دارید شما با کویت به هیچ کجا نمیرسید ولى حاضر نیستید بخاطر حق بچه ها حتى مصاحبه کنید؟!! اشکال نداره زمانه اینجورى نمیمونه !!!