کد خبر : 135343
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 - 15:29
-

قلی زاده: بحث مالی در قرارداد بازیکنان مطرح نیست

قلی زاده: بحث مالی در قرارداد بازیکنان مطرح نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رسول قلی زاده مالک و مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم درباره وضعیت قرارداد بازیکنان این تیم قبل از شروع آغاز مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: امروز قرارداد ۵ بازیکن خود را تمدید کردیم. ناصر اطمینان، محمد دهقان، سید حسین رضوی، مهدی فتحی و هاشم فرج زاده بازیکنانی بودند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رسول قلی زاده مالک و مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم درباره وضعیت قرارداد بازیکنان این تیم قبل از شروع آغاز مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: امروز قرارداد ۵ بازیکن خود را تمدید کردیم. ناصر اطمینان، محمد دهقان، سید حسین رضوی، مهدی فتحی و هاشم فرج زاده بازیکنانی بودند که قراردادهایشان را تمدید کردیم.

مالک و مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمد سیما در ادامه درباره مذاکره با برخی دیگر از بازیکنان گفت: روح الله ایثاری، محمد کوهستانی، طا‌ها نعمتیان، حسین سلطانی، سعید قلندر و اسحاق سورغالی کسانی هستند که با آن‌ها صحبت کرده ایم و به احتمال ۹۹ درصد تا پایان هفته با ما قرارداد خواهند بست.

قلی زاده درباره این که آیا بحث مالی در قرارداد بازیکنان مطرح است بیان کرد: خیر بحث مالی نیست یک مقدار اختلاف نظراتی بود که از سال گذشته در تیم حاکم بود و خدا را شکر با برطرف شدن این اختلافات،  به امید خدا تا پایان هفته قرارداد بیشتر بازیکنان خود را خواهیم بست.

وی درباره اسحاق سورغالی گفت: اسحاق سورغالی روز گذشته به ایران آمده و قرار است که تا پایان هفته با ایشان جلسه‌ای برگزار کنیم و قرارداد ایشان را هم بندیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.