کد خبر : 135406
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 - 16:37
-

اختلاف شهرداری با مسئولان مقاومت / نماینده قرچک در لیگ برتر ماندنی شد؟

اختلاف شهرداری با مسئولان مقاومت / نماینده قرچک در لیگ برتر ماندنی شد؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال مقاومت قرچک که در لیگ برتر حضور دارد و متعلق به ارگان‌های نظامی است و تا به امروز توانسته از بازیکنان سرباز استفاده کند اما  سال گذشته فرماندهی سپاه طی بخشنامه‌ای به باشگاه‌های نظامی اعلام کرد که دیگر تیم‌های نظامی نمی‌توانند از بازیکنان سرباز استفاده  کرده و باشگاه‌داری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال مقاومت قرچک که در لیگ برتر حضور دارد و متعلق به ارگان‌های نظامی است و تا به امروز توانسته از بازیکنان سرباز استفاده کند اما  سال گذشته فرماندهی سپاه طی بخشنامه‌ای به باشگاه‌های نظامی اعلام کرد که دیگر تیم‌های نظامی نمی‌توانند از بازیکنان سرباز استفاده  کرده و باشگاه‌داری کنند که با توجه به این بخشنامه امتیاز تیم مقاومت قرچک در آستانه فروش قرار گرفت. خریدارانی از استان‌های مختلف خواهان خرید امتیاز این باشگاه در لیگ برتر شدند که این موضوع مورد اعتراض مردم قرچک قرار گرفت و قرار شد که شهرداری قرچک امتیاز این باشگاه را خریداری و این تیم در این شهر ماندگار شود.

هفته گذشته جلسه‌ای با حضور مسئولان مقاومت قرچک در خصوص واگذاری امتیاز این تیم به شهرداری قرچک برگزار شد و تا حدودی هم به توافق رسیدند اما بندی در این قرارداد وجود داشته که تا به امروز مانع واگذاری امتیاز مقاومت به شهردای شده است.

این بند از طرف شهرداری قرچک به عنوان زیاده خواهی مسئولان مقاومت تلقی می شود. مسئولان مقاومت قرچک در این بند اعلام کردند که مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان نقد و۳۵۰ میلیون تومان خدمات از شهرداری در  طول مدت ۲ ماه درخواست کردند که جمعا ۷۰۰ میلیون تومان شهرداری باید بابت این امتیاز به مسئولان مقاومت پرداخت کنند.

با توجه به خواسته‌های مدیران تیم مقاومت بعید است که این سهمیه در قرچک ماندگار شود چرا که دیگر مشتری این باشگاه یعنی شهرداری ورامین هم دیگر قصد تیم‌داری در فوتسال را ندارد و از سویی دیگر هم از فدراسیون خبرمی‌رسد که این باشگاه در طول تیم‌داری خود در لیگ‌های ایران قراردادهای پرداخت نشده‌ای دارد و در این امر شاکیانی هم وجود دارد و به دنبال حق حقوق خود هستند که این موضوع می تواند مشکلاتی برای انتقال این باشگاه به وجود بیاورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.