کد خبر : 135353
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 - 12:31
-

انتقاد شمس از قرارداد ویلموتس

انتقاد شمس از قرارداد ویلموتس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس درمورد انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: همانطور که اطلاع دارید قرار است مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی روی نیمکت بنشیند و قرارداد این سرمربی در طول مدت سه سال تا پایان جام جهانی قطر چیزی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس درمورد انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: همانطور که اطلاع دارید قرار است مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی روی نیمکت بنشیند و قرارداد این سرمربی در طول مدت سه سال تا پایان جام جهانی قطر چیزی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان است.

وی در ادامه گفت: این موضوع در حالی است که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار است با حضور میزبان و ۸ تیم دیگر آسیایی برگزار شود. تیم ملی فوتبال ایران که در رده رنکینگ اول آسیاست دو بار پشت سرهم در سالهای ۲۰۱۴ و۲۰۱۸ توانسته به راحتی به جام جهانی صعود کند .

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: با توجه جنگ اقتصادی آمریکا و ذخایر ارزی کشور وقتی که ما می‌توانیم به این راحتی به جام جهانی صعود کنیم و از طرف دیگر هم تعداد تیم‌های آسیای در جام جهانی قطر قرار است افزایش پیدا کند چرا نباید با یک مربی بسیار ارزان ایرانی قرارداد منعقد کنیم. مربیانی همچون امیر قلعه‌نویی،‌ علی دایی و …یا حداکثر اگر می‌خواهیم مربی خارجی استخدام کنیم چرا برانکو که سابقه سرمربیگری تیم ملی و همچنین کارنامه خوب،موفقی در تیم ملی داشته انتخاب نمی‌کنیم برانکو تنها مربی موفق خارجی در ایران است که توانسته تیم پرسپولیس را سه بار در سال‌های ۹۵ تا ۹۷ قهرمان لیگ برتر و یک عنوان نایب قهرمانی در لیگ ایران کسب کند وقتی که ما در کشور یک مربی خارجی ارزان و با کیفیت و دارای کارنامه درخشان داریم چرا باید ۱۰۰ هزار میلیاردتومان هزینه یک مربی خارجی دیگر کنیم .

شمس افزود: همگان اطلاع دارید که در فرودین سال جاری ۲۸ استان کشورمان درگیر سیل ویرانگر شدند و بیش از یکصدهزار نفر بی‌خانمان شده‌اند. چگونه است در این وضعیت و شرایط اقتصادی کنونی ما می‌خواهیم ۱۰۰ میلیارد تومان به یک مربی خارجی بدهیم در صورتی که یک ایرانی به راحتی می‌تواند این کار را انجام دهد. کجاست شعار رونوق تولید و حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی؟! در یک محاسبه اجمالی ما با ۱۰۰ میلیارد تومان می‌توانیم برای هر خانواده سیل‌زده که تمامی لوازم مورد نیاز یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و … که ایرانی باشند با ۱۰ میلیون تومان می‌توان برای هر خانواده این لوازم را تهیه کرد و با این ۱۰۰ میلیارد تومان می توان ۱۰ هزار خانواده ایرانی که آسیب دیده از سیل هستند را دوباره به زندگی برگرداند.

وی گفت: این قرارداد فدراسیون فوتبال از قرارداد ترکمن‌چای بدتر است و این لکه ننگ برای همیشه در تاریخ ایران ماندگار است. برای کسانی که این خیانت بزرگ را در حق مردم ایران به خصوص مردم سیل‌زده انجام داده‌اند. مطمئن باشید یک روز در تاریخ می‌گویند چرا زمانی که یک ایرانی می‌توانست به راحتی تیم ملی را به جام جهانی ببرد ما باید یکصد میلیارد تومان از ذخایر این مملکت را خرج یک خارجی کنیم که حتی ممکن است این مربی خارجی کیفیت یک مربی ایرانی هم نداشته باشد.

وی در پایان گفت: از عقلای جامعه درخواست می‌کنم تا این اتفاق شوم نیفتاده و تا هنوز قراردادی منعقد نشده جلوی این کار را بگیرند و این صد میلیارد تومان را به نفع مردم ایران در خزانه دولت نگهداری و یا با این مبلغ هزینه مردم آسیب دیده از سیل را پرداخت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.