کد خبر : 135334
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 - 12:11
-

غیاثی :روی موضوع میدان دادن به جوانان شایسته، همچنان جدی هستیم

غیاثی :روی موضوع میدان دادن به جوانان شایسته، همچنان جدی هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم در نخستین جلسه تمرینی این تیم در جمع بازیکنان گفت: سرمایه‌گذاری روی جوان‌ها و استعدادها یکی از برنامه‌های جدی تیم در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است تا برای فوتسال قم در سال‌های آتی نیز پشتوانه‌سازی شود. سیدمهدی غیاثی اضافه کرد:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم در نخستین جلسه تمرینی این تیم در جمع بازیکنان گفت: سرمایه‌گذاری روی جوان‌ها و استعدادها یکی از برنامه‌های جدی تیم در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است تا برای فوتسال قم در سال‌های آتی نیز پشتوانه‌سازی شود.

سیدمهدی غیاثی اضافه کرد: مسائل یک تیم همانند یک خانواده باید درون این خانواده حل شود، ضمن اینکه موفقیت تیم به یکپارچگی بازیکنان، اعضای کادر فنی، تک تک اعضای باشگاه و دلسوزان این تیم در کنار هواداران خونگرم، متعصب و همیشه حامی تیم‌های لیگ برتری فوتسال قم وابسته است.

وی راجع به تصمیم کادر فنی برای بستن ترکیب این تیم در دوره جدید لیگ برتر فوتسال تصریح کرد: به زودی با اضافه شدن بازیکنان جدید مد نظر کادر فنی، تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم شکل خود را پیدا می‌کند اما روی موضوع میدان دادن به جوانان شایسته، همچنان جدی هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.