کد خبر : 135369
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 - 14:37
-

پرهیزگار:معمولا تیم‌های عراق،اندونزی، افغانستان و…از بازیکنان صغر سنی بالا استفاده می‌کنند

پرهیزگار:معمولا تیم‌های عراق،اندونزی، افغانستان و…از بازیکنان صغر سنی بالا استفاده می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داوود پرهیزگار درمورد آخرین شرایط تیم ملی زیر ۲۰ سال فوتسال و شرایط میزبانی تبریز برای رقابت‌های زیر ۲۰ سال آسیا گفت: همانطور که اطلاع دارید مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا از ۲۴ خرداد تا اول تیرماه به میزبانی شهر تبریز و با حضور ۱۲ تیم برگزار خواهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داوود پرهیزگار درمورد آخرین شرایط تیم ملی زیر ۲۰ سال فوتسال و شرایط میزبانی تبریز برای رقابت‌های زیر ۲۰ سال آسیا گفت: همانطور که اطلاع دارید مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا از ۲۴ خرداد تا اول تیرماه به میزبانی شهر تبریز و با حضور ۱۲ تیم برگزار خواهد شد.در حال حاضر تیم ملی زیر ۲۰ سال  در کمپ تیم‌های ملی اردو زده و این اردو تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه دارد.طبق برنامه‌ریزی  انجام شده قرار است  آخرین اردوی خود را قبل از مسابقات آسیایی در مشهد مقدس برگزار کند و از آن جا راهی تبریز شوند.

وی در ادامه در مورد شرایط میزبانی تبریز،گفت: تا به امروز جلسات خوبی در رابطه با این مسابقات با مسئولین ورزشی و استانی آذربایجان شرقی داشتیم و کمیته‌های مختلفی برای میزبانی این رقابتها تشکیل دادیم و شرح وظایف هریک از این کمیته‌ها مشخص است.طبق تصمیمات انجام شده سه هتل برای این مسابقات در شهر تبریز در نظر گرفتیم که دو هتل برای تیم‌ها و یک هتل برای عوامل اجرایی مسابقات و داوران است. در همین جا از مسئولان استان آذربایجان شرقی تشکر قدردانی دارم، آنها تا به امروز همکاری بسیاری خوبی با ما داشتند .

رئیس کمیته فوتسال در پاسخ به سوالی که آیا این موضوع صحت دارد که تیم‌های حاضر در این مسابقات از بازیکنان صغرسنی بالاتر استفاده کردند گفت: با توجه به اینکه آزمایشات ایکس ری هزینه زیادی دارد این آزمایش بیشتر در فوتبال انجام می‌شود و در فوتسال کمتر و معمولا تیم‌های عراق،اندونزی، افغانستان و…از بازیکنان صغر سنی بالا در این مسابقات استفاده می‌کنند. شما ببینید این تیم‌ها در تیم ملی بزرگسالان حرفی برای گفتن ندارند اما در رده‌های پایه همیشه خوب مدعی هستند.

پرهیزگار در پاسخ به سوالی که چرا برنامه‌ریزی جام حذفی اینگونه عمل شده که تیمی با یک بازی به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کند و تیمی با شش بازی شاید به مرحله نهایی برسند گفت: در مورد لیگ من اطلاعی ندارم و دوستان سازمان لیگ باید پاسخگو باشند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.