کد خبر : 135421
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 خرداد 1398 - 12:12
-

شاندیزی : در بخش کارهای تیمی از شرایط خوبی برخورداریم

شاندیزی : در بخش کارهای تیمی از شرایط خوبی برخورداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، حمید شاندیزی در ابتدا گفت : اردوهای متوالی که در چند وقت اخیر تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا در پیش داریم ، باعث شده که بخش عمده ای از کارهای فنی مدنظرمان به سرانجام برسد. امیدواریم در هفته‌های آینده هم اردوهایمان را با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، حمید شاندیزی در ابتدا گفت : اردوهای متوالی که در چند وقت اخیر تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا در پیش داریم ، باعث شده که بخش عمده ای از کارهای فنی مدنظرمان به سرانجام برسد. امیدواریم در هفته‌های آینده هم اردوهایمان را با همین کیفیت پیش ببریم.

وی ادامه داد : بازی درون اردویی را روز گذشته مقابل تیم مقاومت البرز برگزار کردیم. بازیکنان در بخش تیمی واقعا خوب کار کردند. دفاع چهار مقابل پنج نفر را پیش از این کار نکرده بودیم که طبق توافق با تیم مقاومت البرز و باتوجه به اینکه این بازی جنبه آماده سازی داشت ، به همین منظور دو تیم به نوبت در بخشی از مسابقه پاور پلی بازی کردند. ایراداتی در بخش دفاع داریم که در زمان باقیمانده هم چند مورد باقیمانده را رفع خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران افزود : در بخش تاکتیکی و به طور مشخص در بخش کار تیمی شرایط مناسبی داریم که نتیجه آن هم به ثمر رساندن شش گل خیلی خوبی بود که در این بازی وارد دروازه حریف کردیم. تنها یک مورد که بسیار مشکل ساز شده بحث اشتباهات فردی است. بخشی از آن به میزان مهارت فردی بازیکن و بخش دیگر به مقدار تجربه بازیکنان مرتبط است. در فوتبال اشتباهات فردی در کنترل کادرفنی نیست، بلکه با کسب تجربه بازیکن از اشتباهات قبلی خود و همینطور افزایش میزان مهارت‌های فردی بازیکن رفع می شود.

شاندیزی ادامه داد : درحال حاضر بهترین بازیکنان از میان حدود هزار و دویست بازیکنی که شناسایی شدند را در اختیار داریم، اما بازهم شاهد مواردی این چنین هستیم که تیم را آزار می دهد. امیدوارم با باتجربه شدن بازیکنان و انجام بازیهای تدارکاتی بیشتری که در پیش داریم ، این مشکل نیز حل شود.

وی با اشاره به بازی تدارکاتی مقابل تیم لیگ برتری رده سنی بزرگسالان مقاومت البرز تصریح کرد : مقاومت البرز تیم لیگ برتری است و لیگ برتر ایران هم به نوعی برترین لیگ آسیا است . بازیکنان این تیم تجربه بسیار خوبی دارند و این نفرات حداقل به مدت دو سال درکنار یکدیگر بازی کرده اند . بی تردید اسم تیم بزرگسال باعث استرس برخی از بازیکنان تیم زیر ۲۰ سال می شود و اندکی شرایط روحی بازیکنان را تضعیف کرد، اما هرچه پیش رفتیم شرایط بازی برای تیم ما بهتر شد و امیدواریم که بازیکنان پس از بازیهای تدارکاتی پیش‌رو ، بیش از پیش باتجربه و آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

٧ تا گل خوردین میگى ۶ تا گل زدیم؟!!! همین جورى توى تورنمنت ۴ جانبه سوم شدید دیگه ؟! وقتى تفکرت این باشه توى آسیا هم اون میشیم بعد میگى به اشتباه فردى أوت شدیم از الان بهانه دارى جور میکنى؟!!!!

نام پنجشنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

همش این تیم داره میبازه چکار میکنید شماها ؟؟!! همش بازیکن مشهدی آوردی حالا وقتی پدر تیم ملی رو درآوردی معلوم میشه چکار کردین!