کد خبر : 135523
تاریخ انتشار : جمعه 3 خرداد 1398 - 12:22
-

تقی پور: پلی آف کردن لیگ برتر فوتسال به مسابقات هیجان بخشید/بازیکنی را که دلش با تیم نباشد نمی‌توان به اصرار نگه داشت/باشگاه تمام قرارداد‌ها را پرداخت کرده است

تقی پور: پلی آف کردن لیگ برتر فوتسال به مسابقات هیجان بخشید/بازیکنی را که دلش با تیم نباشد نمی‌توان به اصرار نگه داشت/باشگاه تمام قرارداد‌ها را پرداخت کرده است

اسماعیل تقی پور سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره شرایط تمرینات این تیم قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر و همچنین مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا اظهار کرد: تمرینات تیم از روز جمعه در ورزقان آغاز کرده ایم و یک روز صبح و یک روز عصر در حال تمرین هستیم. بازیکنان به خوبی و با

اسماعیل تقی پور سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره شرایط تمرینات این تیم قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر و همچنین مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا اظهار کرد: تمرینات تیم از روز جمعه در ورزقان آغاز کرده ایم و یک روز صبح و یک روز عصر در حال تمرین هستیم. بازیکنان به خوبی و با انگیزه در تمرینات شرکت می‌کنند تا بتوانیم دوباره در مسابقات لیگ برتر به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا برنامه داریم

سرمربی تیم مس درباره شرایط این تیم برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا گفت: برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا برنامه ریزی صحیحی کرده ایم تا به امید خدا بتوانیم یک تیم خوب را راهی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا کنیم و دوباره به عنوان مدافع قهرمانی، در این مسابقات ظاهر شویم.

تقی پور درباره انتخاب دستیار خود گفت: یوسف تقی پور قبل از این که در فوتبال حضور داشته باشد در فوتسال حضور داشته است و در تیم مس هم بازی کرده است.

بازیکنی را که دلش با تیم نباشد نمی‌توان به اصرار نگه داشت

سرمربی تیم مس سونگون در ادامه درباره بازیکنان جدا شده از این تیم و هم چنین جذب مهدی جاوید گفت: مهدی جاوید در تیم ما حضور دارد و در کنار بچه‌های تیم مشغول تمرین است.

وی درباره بازیکنان جدا شده گفت: بازیکنی که قراردادش تمام شده، آزاد است می‌تواند در تیم بماند یا برود. اگر بازیکنی دلش با تیم نباشد ما نمی‌توانیم به اصرار او را در تیم نگه داریم.  بازیکنان جدا شده برای تیم ما خیلی زحمت کشیده اند و امیدوارم  در هر تیمی که رفته اند موفق و پیروز باشند.

باشگاه تمام قرارداد‌ها را پرداخت کرده است

تقی پور در مورد این که آیا این بازیکنان به خاطر پرداخت نشدن قرارداد‌ها و پاداش هایشان از تیم جدا شده اند افزود: خیر خود بازیکنان دلشان با تیم نبود و نخواستند که در تیم بمانند. باشگاه به تمام قرارداد‌ها و تعهدات خود عمل کرده و پاداش‌ها و قرارداد‌های بیشتر بایکنان را پرداخت کرده است.

پلی آف در سال گذشته لیگ را جان تازه‌ای بخشیده بود

سرمربی تیم مس سونگون درباره شرایط لیگ برتر در فصل گذشته گفت: این که برخی از دوستان ما می‌گویند که فصل گذشته لیگ خوبی را شاهد نبودیم، بنده مخالف این صحبت هستم. لیگ در فصل گذشته خوب بود و با پلی آف کردن مسابقات باعث شد که تیم‌هایی که در پلی آف حضور داشتند جان تازه‌ای برای ادامه مسابقات بگیرند و از انگیزه بالایی برخوردار باشند.

وی افزود: وقتی ما در پلی آف با این تیم‌ها بازی می‌کردیم دیدید که در بعضی از بازی‌ها ما را به درد سر می‌انداختند و این طور نبود که ما به راحتی بتوانیم به فینال مسابقات برویم و  پلی آف کردن مسابقات لیگ یک جذابیت خاصی به لیگ ما وارد کرده بود

اردوی آماده سازی را در کیش برگزار می کنیم

سرمربی مس در پایان صحبت هایش درباره شرایط فوتسال ایران و هم چنین اردوی آماده سازی تیم خود گفت: به امید خدا امسال سال خوبی برای فوتسال ما باشد هم برای تیم ملی و هم برای تیم ما که در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا  شرکت می کند. قرار است یک اردوی یک هفته‌ای را در کیش برگزار کنیم و چند مسابقه تدارکاتی را در نظر گرفته ایم تا تیم را قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر آماده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۶:۴۴

آسیا خطرناکه اسماعیل خطرناک …

نام یکشنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴

تگى پور توى آسیا هم میخواى مثل ایران بازیکنا مربیگرى کنند؟!!!فکر آبروى فوتسال ایران باش بابا!!