کد خبر : 135562
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 خرداد 1398 - 17:10
-

شاندیزی: نگفتم به خاطر صغر سنی، نمی‌توانیم قهرمان شویم/ آنها که می‌گویند تیم‌ها آسان هستند از فوتسال شناخت ندارند!

شاندیزی: نگفتم به خاطر صغر سنی، نمی‌توانیم قهرمان شویم/ آنها که می‌گویند تیم‌ها آسان هستند از فوتسال شناخت ندارند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران گفت: بحث صغر سنی تیم‌ها از قدیم وجود داشته است. اما ما با تمام توان خود پا به میدان مبارزه می‌گذاریم حمید شاندیزی سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران پس از پایان تمرین امروز تیم ملی گفت: خدا رو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران گفت: بحث صغر سنی تیم‌ها از قدیم وجود داشته است. اما ما با تمام توان خود پا به میدان مبارزه می‌گذاریم
حمید شاندیزی سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران پس از پایان تمرین امروز تیم ملی گفت: خدا رو شکر شرایط بچه‌های تیم خوب است و به جا‌های خوبی می‌رسیم. بچه‌ها آمادگی خوبی دارند و آماده هستیم که در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنیم.

واقعیت این است که صغر سنی وجود دارد

شاندیزی درباره حواشی روز‌های اخیر مبنی بر صغر سنی برخی از تیم‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی آسیا بیان داشت: یک سری واقعیت‌ها وجود دارد که قابل پنهان کردن نیست و ما در دوره قبل هم شاهد این بحث‌ها بوده ایم.

وی ادامه داد: من در هیچ مصاحبه‌ای نگفتم که، چون صغر سنی وجود دارد ما نمی‌توانیم قهرمان شویم، به هیچ عنوان بنده چنین صحبتی را بیان نکرده ام. اما واقعیت این است که بحث صغر سنی تیم‌ها از قدیم وجود داشته است. اما ما با تمام توان خود پا به میدان مبارزه می‌گذاریم و کاری به این حرف‌ها نداریم.

سعی می‌کنیم جام را در ایران نگه داریم

شاندیزی ادامه داد: همان طور که در دوره قبل ما قهرمان این مسابقات شدیم امسال هم سعی می‌کنیم که از این عنوان در کشور خود دفاع کنیم و به عنوان مدافع قهرمانی جام را در خانه نگه داریم.

عراق با تمام توان خود به میدان می‌آید

سرمربی تیم ملی فوتسال امید ایران درباره شایعه کناره گیری تیم ملی امید عراق اظهار داشت: اصلا چنین چیزی نیست تیم عراق با تمام توان خود در این مسابقات حاضر خواهد شد و این خبر شایعه است.

برای قهرمانی در آسیا تلاش می‌کنیم

شاندیزی درباره شرایط تیم ملی و این که آیا می‌تواند دوباره عنوان قهرمانی را به دست آورد بیان داشت: صددرصد ما توان خود را می‌گذاریم و اگر به چیزی به غیر از قهرمانی فکر می‌کردیم اصلا تمرین نمی‌کردیم. بالاخره ممکن است هر اتفاقی بیافتد، اما ما تلاش و تدبیر خود را انجام می‌دهیم و برای قهرمانی پا به میدان مبارزه می‌گذاریم و بقیه مسائل نیز دست خدا است. امیدورایم که خدا ما را کمک کند تا بتوانیم دوباره مقام قهرمانی را به دست بیاوریم.

سطح مسابقات قهرمانی آسیا بالا است

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال در مورد تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات گفت: همه تیم‌ها خوب هستند و این که عده‌ای می‌گویند تیم‌های آسانی در این مسابقات شرکت می‌کنند، آن افراد یا فوتسالی نیستند و یا شناختی از فوتسال ندارند. همه تیم‌ها خوب هستند همین طور که تیم ما بسیار عالی و خوب است. شما در سال‌های آینده یک کیفیت بسیار خوب و بالایی از این مسابقات شاهد خواهید بود.

بازی با تیم‌های لیگ برتری نقاط ضعف ما را نشان می‌دهد

شاندیزی درباره اردو‌های تیم ملی و همچنین بازی تدارکاتی با چند تیم لیگ برتری بیان داشت: ما ۲ مرحله اردوی دیگر نیز خواهیم داشت و در این مدت سعی داریم که با چند تیم خوب لیگ برتری بازی کنیم تا نقاط ضعف ما مشخص شود. دفاع ما مقداری مشکل دارد که در این هفته برنامه ریزی کرده ایم تا مشکلات خود را رفع کنیم و همچنین قرار است که در این هفته اگر شد با یک تیم لیگ برتر خوب بازی تدارکاتی داشته باشیم.

شاندیزی در پایان بیان کرد: بچه‌های تیم در آرامش کامل هستند و این انگیزه من را خوشحال می‌کند. اعضای تیم ملی هدفشان فقط قهرمانی است و هر چه خدا بخواهد همان می‌شود.
منبع:yjc

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷

این حرفهاى حاشیه رو فقط حسین شمس میزنه اونم بخاطر حسادت هست خود شمس سالهاست که هر جا میره بخاطر نتایج و عملکرد ضعیف اخراج میشه وگرنه همه میدانند که در فوتسال پایه یک سرى تیم ها همیشه صغر سن دارند فقط حسین شمس توى ایران دنبال حاشیه هست اونم معلوم الحال هست ولش کنید بذارید هر چى دلش میخواد بگه دیگه …

حسین شمس سه شنبه , ۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۵:۰۶

تویی که میای نظر میدی وجود داری اسم و رسمتو بگو بهت نشون بدم درباره حسین شمس حرف میزنی قبلش باید دهنتو آب بکشی

نام سه شنبه , ۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

عصبانى نشوداداش اینا واقعیت هایى هست در مورد حسین شمس که خیلى تلخ هست و باعث و بانى اون هم خودش هست چون سالم فکر و عمل نمیکنه و خدا به این روز انداختنش!!!