کد خبر : 135572
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 خرداد 1398 - 9:21
-

قمی ها به دنبال بازگرداندن وفایی/جایگزین جادوگر هم پرید!

قمی ها به دنبال بازگرداندن وفایی/جایگزین جادوگر هم پرید!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم که این روزها تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌کند تاکنون با ۵ بازیکنان قرارداد رسمی منعقد کرده است. در شرایطی که انتظار می‌رفت بازیکنان مطلوب حفظ و برای تقویت قوا بازیکنان دیگری جذب شوند اما به یکباره علیرضا وفایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم که این روزها تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌کند تاکنون با ۵ بازیکنان قرارداد رسمی منعقد کرده است.

در شرایطی که انتظار می‌رفت بازیکنان مطلوب حفظ و برای تقویت قوا بازیکنان دیگری جذب شوند اما به یکباره علیرضا وفایی که لقب جادوگر آسیا را به خود اختصاص داده از جمع سوهانی‌ها جدا شد.

بر اساس اعلام مدیرعامل باشگاه سوهان محمد سیما، بنا بود طاها نعمتیان بازیکن قمی فصل گذشته مقاومت قرچک جایگزین وفایی شود که وی نیز به سن ایچ ساوه رفت تا کار جذب بازیکن سخت‌تر شود.

بدین ترتیب تیم فوتسال سوهان محمد سیما که تنها نماینده قم در لیگ برتر فوتسال کشور است با همان بازیکنان فصل گذشته کار را ادامه می‌دهد و منتظر فرصتی تازه برای جذب بازیکن می‌ماند.

سرپرست این تیم اظهار داشت: علیرضا وفایی پیش از مشخص شدن وضعیت تیم به مس سونگون پیوست اما با رایزنی‌های صورت گرفته به دنبال بازگشت وی هستیم.

علی مسعودی افزود: مس فصل جاری در سه جام می‌جنگد و قطعاً به علیرضا وفایی نیاز دارد به همین علت بازگشت وی بسیار دشوار به نظر می‌رسد ولی امیدواریم بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

سرپرست تیم سوهان محمد سیما قم گفت: با ۸ بازیکن از خارج استان مذاکراتی داشته‌ایم اما هیچ‌یک نهایی نشده که البته پس از ماه مبارک رمضان قرارداد آن‌ها نیز رسمی می‌شود.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.