کد خبر : 135639
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 خرداد 1398 - 16:51
-

ماندگاری کوهستانی در محمد سیما قم

ماندگاری کوهستانی در محمد سیما قم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در راه حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران قرارداد یکی از مهره‌های مهم خود را تمدید کرد تا با امیدواری بیشتری در انتظار هفته‌های آتی باشد. محمد کوهستانی بازیکن باسابقه و باارزش تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در پی حصول توافق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در راه حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران قرارداد یکی از مهره‌های مهم خود را تمدید کرد تا با امیدواری بیشتری در انتظار هفته‌های آتی باشد.

محمد کوهستانی بازیکن باسابقه و باارزش تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در پی حصول توافق با این باشگاه در فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران نیز با پیراهن نماینده قم به میدان می‌رود و تمدید قرارداد وی خبر خوشی برای فوتسال دوستان قمی محسوب می‌شود.

کوهستانی که در زمره باتجربه‌های تیم محمد سیما به شمار می‌رود در سال‌های گذشته در تیم‌های قمی حاضر در لیگ برتر بازی کرده و در مقاطعی نیز در تیم‌هایی چون شهرداری ساوه و دبیری تبریز حضور داشته است.
پیش از این محمد دهقان، هاشم فرج زاده، ناصر اطمینان، سید حسین رضوی و مهدی فتحی قرارداد خود را با تیم فوتسال محمد سیما برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال منعقد کردند. تمامی این بازیکنان فصل گذشته نیز بازیکن تیم محمد سیما بودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.