کد خبر : 135688
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 خرداد 1398 - 13:39
-

سیاست امسال سن‌ایچ جوانگرایی و بومی‌سازی است/ ماندم چون مدیریت سن‌ایچ درجه یک بود/ با فوتسال خداحافظی می‌کنم

سیاست امسال سن‌ایچ جوانگرایی و بومی‌سازی است/ ماندم چون مدیریت سن‌ایچ درجه یک بود/ با فوتسال خداحافظی می‌کنم

جواد اصغری مقدم در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص حضورش در سن‌ایچ برای دومین سال پیاپی اظهار داشت: پارسال به حمد الله شرایط‌مان خیلی خوب بود و با کادر فنی و مدیریتی درجه یک سن‌ایچ کاملا هماهنگ بودیم. به شخصه از کار کردن با مهندس باقری لذت بردم چون شرایط برای آرامش

جواد اصغری مقدم در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص حضورش در سن‌ایچ برای دومین سال پیاپی اظهار داشت: پارسال به حمد الله شرایط‌مان خیلی خوب بود و با کادر فنی و مدیریتی درجه یک سن‌ایچ کاملا هماهنگ بودیم. به شخصه از کار کردن با مهندس باقری لذت بردم چون شرایط برای آرامش تیم مناسب و ایده‌آل بود و درک متقابلی بین ما وجود داشت.

وی افزود: از قبل گفته بودم و الان هم تاکید دارم که به لحاظ مدیریتی مجموعه قوی‌ای روی سر تیم سن‌ایچ حضور دارد و از لحاظ کار تیمی هم همه چیز هماهنگ بود و به همین خاطر نیز سال دوم که صحبت شد با کمال میل ماندنی شدم.

سرمربی سن‌ایچ ساوه نتایج اولین سال حضور تیمش در لیگ‌برتر را ایده‌آل خواند و گفت: حضور در رده پنجم برای سال اول نتیجه بسیار خوب و ایده‌آلی است اما بدانید که سطح سن‌ایچ باز هم بالاتر از این‌ها هست و در سال‌های آینده بیشتر از تیم خواهید شنید.

اصغری‌مقدم با بیان اینکه دو بازیکن ۱۸ساله ساوه‌ای از نفرات اصلی تیمش در فصل آینده خواهند بود، تصریح کرد: ما سال گذشته این دو بازیکن را به اردوی بدنسازی نیاوردیم اما امسال این کار را کردیم چون می‌خواهیم از آنها استفاده کنیم. امسال در عین حال اینکه دوست داریم رتبه بهتری از فصل گذشته بدست بیاوریم اما قصدمان جوانگرایی است و تاوان جوانگرایی هم هرچه باشد می‌دهیم و اگر در این شرایط به رتبه‌های بالاتر نرسیم هم اتفاق خاصی رخ نداده است.

وی به حضور چهار بازیکن جدید در سن‌ایچ اشاره کرده و گفت: حسین حسینی و علیرضا جوان را از گیتی‌پسند، نادر حنیفی را از مس سنگون و طاها نعمتیان از تیم آذربایجانی گرفته‌ایم ضمن اینکه چند بازیکن دیگر هم مدنظر داریم که انشاالله لیست‌مان را ببندیم.

سرمربی سن ایچ ساوه در رابطه با اینکه امسال باز هم برای تیم بازی خواهد کرد یا خیر؟ گفت: فکر می‌کنم امسال فقط مربیگری کنم، البته هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام اما به احتمال ۹۰ درصد دیگر بازی نخواهم کرد. همه اینها بستگی به جذب بازیکن دارد، اگر بتوانیم در برخی پست‌ها بازیکن جابجا کنیم دیگر نیازی به بازی کردن من نیست.

اصغری‌مقدم در خصوص بازی خداحافظی‌اش نیز تاکید کرد: برنامه‌ریزی‌هایی شده که در یک بازی خداحافظی، از دنیای بازیگری فوتسال کنار بروم اما همانطور که گفتم بستگی به بازیکنان جذب شده دارد تا انشاالله در خلال لیگ رسما کفش‌هایم را بیاویزم.

وی ادامه داد: به همین خاطر هنوز در مورد اینکه کارت بازیکنی بگیرم و یا کارت مربیگری مردد هستم اما به زودی در این باره تصمیم نهایی را با همکاری مسئولان باشگاه خواهم گرفت.

سرمربی سن‌ایچ در خاتمه اذعان کرد: توقعات از سن‌ایچ بالا رفته اما امسال تصمیم داریم که جوان‌های ساوه‌ای را وارد کار کنیم که همین موضوع میانگین سنی ما را بسیار پایین خواهد آورد اما ما برای هدف‌مان می‌جنگیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.