کد خبر : 135691
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 خرداد 1398 - 16:44
-

شمسایی: همه باید یکدل به دنبال حمایت از تیم ملی زیر ۲۰ سال باشیم

شمسایی: همه باید یکدل به دنبال حمایت از تیم ملی زیر ۲۰ سال باشیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی، گفت: زمان زیادی تا شروع مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا باقی نمانده و به همین دلیل نباید دنبال حرف و حدیث باشیم. وحید شمسایی‌ عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی، گفت : از نظرم انجام بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی، گفت: زمان زیادی تا شروع مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا باقی نمانده و به همین دلیل نباید دنبال حرف و حدیث باشیم.

وحید شمسایی‌ عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی، گفت : از نظرم انجام بازی تدارکاتی با تیمی که تازه به لیگ برتر صعود کرده ، نکته مثبتی است و در پی آن نقاط ضعف و قوت تیم را متوجه می شویم.

وی ادامه داد: از تیم ملی زیر ۲۰ سال دو بازی دوستانه مقابل روسیه و یک دیدار مقابل اندونزی در تورنمنت دوستانه چین تایپه را از طریق پخش زنده دیدم. بازی روز گذشته برابر شاهین کرمانشاه هم چهارمین دیدار دوستانه‌ای بود که از تیم ملی زیر ۲۰ سال و اینبار از نزدیک دنبال کردم.

عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی تاکید کرد : از نظرم اشکالاتی در تیم وجود دارد که مربیان تا پیش از شروع مسابقات برای رفع آن وقت دارند. نباید فراموش کرد که زمان زیادی باقی نمانده و به همین دلیل نباید دنبال حرف و حدیث باشیم. در واقع جز قهرمانی به چیز دیگری نباید فکر کنیم و از این تیم باید حمایت کرد.

شمسایی تصریح کرد‌: مسابقات قهرمانی آسیا در ایران برگزار می‌شود و همه یکدل باید به کسب قهرمانی فکر کنیم. افتخار جامعه فوتسال در دنیا هستیم و باید یک بار دیگر قدرت خود را نشان بدهیم. در بازی روز گذشته هم ضعف هایی مشهود بود که مربیان باید آنها را برطرف کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

باشه همه منتظر تو بودند تا یک دل بشن!! خخخخ