کد خبر : 135645
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 خرداد 1398 - 10:48
-

شکست شاگردان شاندیزی پیش چشمان اعضای کمیته فنی

شکست شاگردان شاندیزی پیش چشمان اعضای کمیته فنی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، هفدهمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا از روز شنبه در مرکز ملی فوتبال در حال پیگیری است. ملی پوشان ایران از ساعت ۱۸ دیروز (سه شنبه) در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، هفدهمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا از روز شنبه در مرکز ملی فوتبال در حال پیگیری است.

ملی پوشان ایران از ساعت ۱۸ دیروز (سه شنبه) در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال به مصاف تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده شاهین کرمانشاه رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود تیم لیگ برتری به پایان رسید.

سهند رضاپور تک گل‌ ایران‌ در این دیدار را به ثمر رساند.

این دیدار درون اردویی که جهت آماده‌سازی تیم ملی برنامه ریزی شده بود ، طبق توافق انجام شده در سه وقت ۲۰ دقیقه ای (غیر مفید) برگزار شد.

لازم به ذکر است ، محمدحسن انصاریفرد -رییس سازمان لیگ فوتسال و رییس کمیته فنی و توسعه ، داود پرهیزکار -رییس کمیته فوتسال ، وحید شمسایی – عضو کمیته فنی و سایر مسئولان فدراسیون این دیدار را از نزدیک دنبال کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.