کد خبر : 135676
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 خرداد 1398 - 11:25
-

ناظم‌الشریعه: از ۱۸ خرداد تمرینات تیم ملی آغاز می شود

ناظم‌الشریعه: از ۱۸ خرداد تمرینات تیم ملی آغاز می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال، گفت‌: همانطور که قبلا گفتم  امسال سال پر کار و شلوغی  برای تیم ملی است به این دلیل که ما بازی‌های آسیایی  و همچنین انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰  است را در پیش داریم‌. وی در ادامه، گفت‌: طبق هماهنگی‌های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال، گفت‌: همانطور که قبلا گفتم  امسال سال پر کار و شلوغی  برای تیم ملی است به این دلیل که ما بازی‌های آسیایی  و همچنین انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰  است را در پیش داریم‌.

وی در ادامه، گفت‌: طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است اولین تمرینات خود را از ۱۸ تا ۲۲ خرداد در کمپ تیم‌های ملی  بدون لژیونرها شروع کنیم و در این اردو قرار است  یک بازی دوستانه با تیم ملی امید که خود را برای رقابت‌های زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا در تبریز آماده می‌کنند داشته باشیم.

 سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد بازی های دوستانه  تیم ملی، گفت‌: ما کلیه برنامه‌های خود را تا پایان جام جهانی ۲۰۲۰ تحویل کمیته فنی دادیم و قرار است که در شهریور که یک بازی دوستانه در ایران داشته باشیم اما هنوز مشخص نیست با چه تیمی است اما در تورنمنت آستاراخان روسیه که  معروف به تورنمت کاسپین  که هر ساله با حضور‌ تیم‌های روسیه و آذربایجان قزاقستان ایران برگزار می‌شود شرکت می‌کنیم‌.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹

فقط مثل همیشه نگین حریف تدارکاتیمون برزیله که مرغ پوست کنده هم خنده ش میگیره