کد خبر : 135697
تاریخ انتشار : جمعه 10 خرداد 1398 - 12:49
-

قلی زاده:هیات مدیره اطمینان دادند مشکلی سر راه تیم نخواهد بود/احتمالا یک بازیکن دیگر جذب خواهیم کرد

قلی زاده:هیات مدیره اطمینان دادند مشکلی سر راه تیم نخواهد بود/احتمالا یک بازیکن دیگر جذب خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رسول قلی زاده مالک باشگاه سوهان محمدسیما گفت: طی جلسه ای که با اعضای هیئت مدیره و مدیر کل محترم ورزش و جوانان قم داشتیم بر لزوم حضور تیمی توانمند از قم در لیگ برتر فوتسال تاکید شد. نگرانی هایی داشتیم و مدیر کل و اعضای هیئت مدیره اطمینان دادند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رسول قلی زاده مالک باشگاه سوهان محمدسیما گفت: طی جلسه ای که با اعضای هیئت مدیره و مدیر کل محترم ورزش و جوانان قم داشتیم بر لزوم حضور تیمی توانمند از قم در لیگ برتر فوتسال تاکید شد. نگرانی هایی داشتیم و مدیر کل و اعضای هیئت مدیره اطمینان دادند که پشتیبان باشگاه خواهند بود تا مشکلی بر سر راه تیم پیش نیاید. از این بابت قدردان این دوستان هستم.

قلی زاده افزود: خواسته کادر فنی از نظر جذب بازیکن تقریبا برآورده شده است و ما احتمالا یک بازیکن دیگر جذب خواهیم کرد و پس از آن تیم کامل خواهد شد. کادر فنی تمرینات و بازیکنان حاضر در تمرین را رصد می کنند تا به بهترین فهرست ممکن برسیم.

مالک نمانیده قم تاکید کرد: پس از ماه مبارک رمضان اردویی را در نظر گرفته ایم و تیم چند روزی را در اردو به سر خواهد برد. همه چیز طبق روال پیش می رود و دغدغه خاصی در تیم محمد سیما وجود ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.