کد خبر : 135704
تاریخ انتشار : جمعه 10 خرداد 1398 - 13:34
-

کشاورز:پلی آف خوب است اما به شرطی که روی اصول خود برگزار شود/فشردگی لیگ به بازیکنان آسیب می زند

کشاورز:پلی آف خوب است اما به شرطی که روی اصول خود برگزار شود/فشردگی لیگ به بازیکنان آسیب می زند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: استارت تمریناتمان از اول خرداد زده شده و دو روز در اصفهان تمرین کردیم و بعد از آن به کیش آمدیم و خوشبختانه همه چیز خوب است. وی در ادامه گفت : در تمرینات تمرکز کارمان بیشتر طبق برنامه ی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: استارت تمریناتمان از اول خرداد زده شده و دو روز در اصفهان تمرین کردیم و بعد از آن به کیش آمدیم و خوشبختانه همه چیز خوب است.
وی در ادامه گفت : در تمرینات تمرکز کارمان بیشتر طبق برنامه ی کادر فنی روی تمرینات بدنی است بعد از آن باید ببینیم صلاحدید کادر فنی چیست تا طبق برنامه ی آنها پیش برویم و به امید خدا با آمادگی کامل برای شروع فصل آماده شویم.
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال درباره مرحله پلی آف گفت : پلی آف خوب است اما به شرطی که روی اصول خود برگزار شود و مهمترین مطلب این است که ما هنوز زیرساختهای برگزاری پلی آف را نداریم و درست است که کشورهای بزرگ مثل اسپانیا پلی آف برگزار می کنند اما ببینیم نحوه ی برگزاری پلی آف در اسپانیا چگونه است و در اینجا چگونه است؟ در یک جمله بخواهم بگویم این است که پلی آف اگر خوب و درست برگزار شود خوب است‌. اگر قرار است کار خوبی انجام شود اما زیرساخت آن و نحوه درست برگزاری آن اگر نیست، بهتر است که این مسابقه برگزار نشود.
وی در پایان گفت : امسال فشردگی بازی‌ها خیلی بالاست این فشردگی به بازیکنان آسیب می زند و از آسیب دیدن بازیکنان قطعا تیم ملی هم آسیب می بیند. اگر قرار است لیگ در ۷ یا ۸ ماه تمام شود فرصتی برای برگزاری پلی آف نیست اما اگر ۱۰ یا ۱۱ ماهه برگزار خواهد شد با در نظر گرفتن نحوه ی صحیح برگزاری پلی آف خیلی هم خوب است و امیدوارم بزرگان دور هم بنشینند و با در نظر گرفتن تمام زوایا بهترین تصمیم ممکن را بگیرند تا سود آن را فوتسال ببرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

خوب براى بازیکناى پیرى مثل تو پلى آف خوب نیست !!!! بهتره برى کنار بذارى جوان ها بازى کنند