کد خبر : 135764
تاریخ انتشار : شنبه 11 خرداد 1398 - 15:30
-

تقی پور: ژاپن، ویتنام، اندونزی از تیم‌های خوب آسیا هستند/ با تیم ملی نهایت همکاری را داریم

تقی پور: ژاپن، ویتنام، اندونزی از تیم‌های خوب آسیا هستند/ با تیم ملی نهایت همکاری را داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسماعیل تقی پور سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره شرایط اردوی این تیم در کیش گفت: تمرینات تیم را در کیش شروع کرده ایم و حدود یک هفته است که در این جا هستیم. انشاالله سه شنبه به تبریز باز می‌گردیم و سه روز استراحت می‌کنیم و دوباره تمرینات تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسماعیل تقی پور سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره شرایط اردوی این تیم در کیش گفت: تمرینات تیم را در کیش شروع کرده ایم و حدود یک هفته است که در این جا هستیم. انشاالله سه شنبه به تبریز باز می‌گردیم و سه روز استراحت می‌کنیم و دوباره تمرینات تیم را قبل از بازی‌های تدارکاتی و لیگ برتر پیگیری می‌کنیم.

تقی پور درباره بازی‌های تدارکاتی این تیم با تیم‌های زیر ۲۰ سال آسیایی گفت: طبق برنامه ریزی‌هایی که باشگاه انجام داده قرار است که در تاریخ‌های ۲۱ و ۲۲ و ۲۳ خرداد سه بازی تدارکاتی با تیم‌های زیر ۲۰ سال اندونزی و ویتنام و ژاپن داشته باشیم.

وی درباره شرایط بازی با این تیم‌ها و این که آیا می‌تواند بازی مفیدی باشد افزود: هر سه تیم از خوب‌های آسیا هستند. اندونزی تیمی است که در مسابقات چهار جانبه چین تایپه، تیم ملی ایران را شکست داده بود و از خوب‌های آسیا به شمار می‌رود. هم چنین ژاپن و ویتنام از تیم‌های خوب و قوی آسیا هستند که این سه بازی می‌تواند برای ما مفید و با ارزش باشد.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره شرایط اردوی تیم ملی که قرار است هفته آینده برگزار شود و این که آیا بازیکنان ملی پوش خود را به تیم ملی می‌دهد بیان داشت: قرار است که نجفی مدیرعامل تیم جلسه‌ای را با رئیس کمیته فوتسال برگزار کند و در آن جا هماهنگی‌هایی را انجام دهد.

وی ادامه داد: امسال سال سختی برای تیم ملی فوتسال ایران است و ما می‌خواهیم که به صورتی برنامه ریزی کنیم که هر ۲ طرف ضرر نکنند.

تقی پور درباره این که در بازی تدارکاتی که قرار است با تیم زیر ۲۰ سال‌های آسیایی انجام دهند، آیا ملی پوشان خود را در اختیار خواهد داشت افزود: سعی ما بر این است که بازیکنان ملی پوش خود را داشته باشیم تا بتوانیم تیم خود را به خوبی محک بزنیم و این تمرینات ۲ هفته‌ای را که انجام دادیم بتوانیم ثمره اش را ببینیم. همان طور که گفتم باشگاه با کمیته فوتسال هماهنگ است تا با یک برنامه ریزی خوب بتوانیم هم به تیم ملی کمک کنیم و هم تیم ما ضرر نکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.