کد خبر : 135719
تاریخ انتشار : شنبه 11 خرداد 1398 - 10:55
-

مرتضایی :با توجه به ملاک‌های باشگاه و شرایط مالی با سرمربی جدید به توافق رسیدیم

مرتضایی :با توجه به ملاک‌های باشگاه و شرایط مالی با سرمربی جدید به توافق رسیدیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیر عامل باشگاه فرش آرای مشهد در باره اهداف این فصل این تیم گفت: برای فصل جدید از چهار سرمربی برنامه خواستیم که سه نفر برنامه خود را به هیات مدیره ارائه داده‌اند و با توجه به ملاک‌های باشگاه و شرایط مالی در نهایت با مجید مرتضایی به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیر عامل باشگاه فرش آرای مشهد در باره اهداف این فصل این تیم گفت: برای فصل جدید از چهار سرمربی برنامه خواستیم که سه نفر برنامه خود را به هیات مدیره ارائه داده‌اند و با توجه به ملاک‌های باشگاه و شرایط مالی در نهایت با مجید مرتضایی به توافق رسیدیم.

غلامعلی مرتضایی با بیان اینکه سرمربی این فصل فرش آرا مدرک مربیگری A آسیا در فوتبال و مدرک مربیگری سطح دو فوتسال آسیا را دارد و مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در رشته فوتسال می‌باشد افزود: این مربی دورهای مختلف مربیگری فوتسال را نیز برگزار کرده است.

وی اظهار داشت: در فصل جدید شاکله اصلی تیم پارسال را حفظ کرده‌ایم و اگر بازیکنی از تیم جدا شده تاکید نخست ما بر استفاده از بازیکنان بومی بوده است و هدف نخست ما راه یابی به مرحله پلی آف است.

وی گفت: با توجه به بازیکن سازی که در رده‌های پایین انجام داده‌ایم برای تیم بزرگسالان خود پشتوانه‌های خوبی داریم و سعی ما استفاده و بروز این استعدادهای بومی در لیگ برتر است.

مدیر عامل باشگاه فرش آرای مشهد افزود: دو سه جای خالی هم برای تقویت تیم در نیم فصل و حضور بهتر در مرحله دوم لیگ و پلی آف گذاشته‌ایم که بازیکنان درجه یک را به خدمت بگیریم و تیم را قوی‌تر از پارسال وارد مرحله پلی آف کنیم.

وی اظهار داشت: کادر جدید هیات فوتبال و کمیته فوتسال استان هم جوان و با انرژی هستند و جلسات خوبی با فرش آرا داشته‌اند و قول همکاری داده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سید علی سه شنبه , ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹

مربی جدید؟؟؟ پسرت که ۴ سال پیاپی مربی بوده و اوج هنرش رتبه هشتم بوده شده مربی جدید ؟؟؟ بسه بابا گول زدن مردم