کد خبر : 135777
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 خرداد 1398 - 14:55
-

نجاریان:نظر فدراسیون این است که امسال پلی آف نباشد/همه چیز به نظر مدیران بستگی دارد

نجاریان:نظر فدراسیون این است که امسال پلی آف نباشد/همه چیز به نظر مدیران بستگی دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات لیگ برتر فوتسال در سال ۹۸ قرار است با حضور ۱۴ تیم برگزار شود.قرعه کشی لیگ برتر فوتسال نیز ۱۹ خرداد ماه در شهر ساری برگزار می ششود و هم چنین قرار است که مسابقات این فصل لیگ برتر نیز از ۱۴ تیر ماه آغاز شود. سعید نجاریان عضو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات لیگ برتر فوتسال در سال ۹۸ قرار است با حضور ۱۴ تیم برگزار شود.قرعه کشی لیگ برتر فوتسال نیز ۱۹ خرداد ماه در شهر ساری برگزار می ششود و هم چنین قرار است که مسابقات این فصل لیگ برتر نیز از ۱۴ تیر ماه آغاز شود.

سعید نجاریان عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال ضمن تایید خبر فوق درباره برگزاری مرحله پلی آف در فصل جدید گفت: نظر فدراسیون و کمیته فنی فوتسال این است که امسال به خاطر شرایط حساس تیم ملی و هم چنین مسابقات قهرمانی آسیا، مقدماتی جام جهانی، جام باشگاه‌های آسیا و جام باشگاه‌های جهان پلی آف را برگزار نکنند.

وی درباره این که آیا با باشگاه‌ها در این مورد صحبت شده است گفت: قرار است که روز شنبه جلسه‌ای را با مدیران تمام باشگاه‌ها برگزار کنیم و نظر تک تک افراد درباره برگزاری مسابقات پلی آف را جویا شویم.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال درباره این که نظر رئیس سازمان لیگ فوتسال درباره پلی آف چیست بیان داشت: شخص رئیس سازمان لیگ فوتسال بر این تصمیم است که، چون پلی آف بار سنگینی را بر دوش باشگاه‌ها می‌گذارد و هم چنین هزینه زیادی را باید باشگاه‌ها تحمل کنند بنابراین تصمیم گرفتیم که امسال پلی آف را برگزار نکنند.

وی ادامه داد: حال باز هم بستگی به جلسه روز شنبه دارد تا با مدیران باشگاه‌ها صحبت شود تا در آخر به یک جمع بندی کامل برسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۴:۳۷

آقای انصاری فرد هنوز نیومده کولاک کردی با این کارهاییکه میکنی تا ۱۰۰ سال دیگه هم به رنکینگ برزیل و اسپانیا نمیرسیم همش سوم چهارم میکنیم الان همه لیگ ها پلی اف دارن بجای حذف صورت مساله کار فرهنگی بکنین این همه حاشیه ایجاد نشه که رو تیم ملی اثر بزاره