کد خبر : 135780
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 خرداد 1398 - 17:47
دسته‌بندی نشده
-

هاشم‌زاده:هدفمان حضور با اقتدار در مسابقات آسیایی است/نتایج اخیر به خاطر فشار تمرینات است

هاشم‌زاده:هدفمان حضور با اقتدار در مسابقات آسیایی است/نتایج اخیر به خاطر فشار تمرینات است
مدیرفنی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران گفت : بازیکنان روز به روز به آمادگی لازم نزدیک‌تر می شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد هاشم‌زاده در ابتدا گفت : حدود یکماه است که به تیم زیر ۲۰ سال ایران ملحق شدم. شرایط تیم نسبتا خوب و به طور کلی رو به جلو است و بازیکنان روز به روز به آمادگی لازم نزدیک‌تر می شوند.

وی ادامه داد : بازیکنان یکماه پیش مشکلات بدنی داشتند اما در یکی ، دو هفته اخیر زیر نظر بدنساز تیم و با تصمیم کادرفنی فشار روی بازیکنان را افزایش دادیم. در دو بازی درون اردویی اخیر هم خستگی بازیکنان کاملا مشهود بود که به دلیل قرار داشتن بازیکنان در شرایط فشار بدنی بالا است، چراکه هدف ما آماده سازی تیم و بازیکنان برای مسابقات قهرمانی آسیا است و با نزدیک شدن به شروع مسابقات از این فشار کاسته خواهد شد.

مدیرفنی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال افزود : بی‌تردید نتایج بدست آمده در مسابقات درون اردویی تحت شعاع فشاری است که روی بازیکنان آورده ایم، در غیر این صورت بازیکنان حاضر در تیم ملی از نظر کیفی ، بهترین های ایران هستند . ایراداتی در بخش دفاع و حمله داریم که درحال برطرف کردن این ایرادها در هر روز اردوهایمان هستیم.

هاشم‌زاده تصریح کرد : امیدواریم در نهایت به شرایط مد نظرمان تا پیش از شروع مسابقات برسیم . بی شک مسابقات قهرمانی آسیا از اهمیت بسیار بالایی به خصوص برای تیم ملی ایران برخوردار است. هدفمان حضور با اقتدار در این مسابقات است تا بهترین عملکرد ممکن را از خود به نمایش بگذاریم. به همین منظور در یازده روز باقیمانده تا شروع مسابقات از نظر فنی و رفع مشکلات به جمع بندی خواهیم رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰

جناب هاشم زاده عالی هستید شما
ولی متاسفانه کزینش بعضی از بازیکنان کاملا سلیقه ای و که حتی مربیان جرات به حابجسنتیحابجایی نیستند.

نام یکشنبه , ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴

خخخ مدیر فنى تیم رو ببین میگه نتایج مال فشار هست؟!! مگه بقیه تیم ها فشار نمیارند؟!!!این تیم با شماها به هیچ جا نمیرسه والسلام

ناشناس دوشنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷

جناب هاشم زاده متاسفانه شما دیر اضافه شدید به تیم ولی خودتون هم میدونید که سنگ بنای این تیم اشتباه بود از وقتی که معلوم تیست چرا یکی از سطوره های فوتسال رو از سرمربیگری عزل وکسی دیگه رو جایگزین میکنند….
ولی این آقایون قدرت تغییر تیم المپیک رو که هیچ نتیجه ای عایدش رو دوباره جمع کردن وحتی جات به تغییرات لساسی تشلستشدن ….
ان شاءالله که تیم ملی نتیجه بگیره ولی باتوجه به نتایج حاصل
الله اعلم

ناشناس دوشنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱

جناب هاشم زاده متاسفانه شما دیر اضافه شدید به تیم ولی خودتون هم میدونید که سنگ بنای این تیم اشتباه بود از وقتی که معلوم نیست چرا یکی از اسطوره های فوتسال رو از سرمربیگری عزل وکسی دیگه رو جایگزین میکنند….
ولی این آقایون قدرت تغییر تیم المپیک رو که هیچ نتیجه ای هم عایدش نشد رو دوباره جمع کردن وحتی جرات به تغییرات اساسی یا جزئی در این تیم نیستند…
ان شاءالله که تیم ملی نتیجه بگیره ولی باتوجه به نتایج حاصل
الله اعلم

نام سه شنبه , ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

توی ایران متاسفانه همه خوب حرف می زنند همین آقای هاشم زاده و حیدریان ۶ ماه مربی زیر بیست سال بودند و توانایی برگزاری یک اردو هم نداشتند حالا هم هاشم زاده اومده اگر نمیتواند کمک کند بهتره بره و مشکلات تیم رو زیادتر نکنه همش فقط بلده حرف بزنه!!

ناشناس دوشنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶

بنظرمن که چند وقتی هست مرتب سایت فوتسالی رو دنبال میکنم این تیم باتوجه به نحوه انتخاب سرمربیش وگزینش بعضی از بازیکنان به جایی نمیرسه چون حق وناحق تو این تیم زیادبوده…
تو کشورداشتیم کسانی که میتونستن جایگزین بعضی از بازیکنان بشن وتیم مطمئنا بهترنتیجه می گرفت …
ولی چه فایده که این آقایون جرات تغییرتیم جزئی المپیک رو نداشتن…
تیمی که نتیجه مطلوبی هم نگرفته
ان شاءالله تیم ملی نتیجه بگیره ودل همه مردم شاد بشه
ولی چه تیمی رو دیدید کاپیتانش سرنیمکت بشینه وبازی بهش نرسه

ناشناس دوشنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵

هاشم زاده هم نتونسته هیچ کارى بکنه و فقط کادر فنى رو زیادتر کرده!! از زمان اضافه شدن هاشم زاده هم تیم همش داره میبازه !!!