کد خبر : 135806
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 خرداد 1398 - 14:59
-

لک: تفکرات بازیکنان شهروند باید تغییر کند/ قولی به باشگاه نداده‌ام

لک: تفکرات بازیکنان شهروند باید تغییر کند/ قولی به باشگاه نداده‌ام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک به تازگی هدایت تیم شهروند ساری را به عهده گرفته است. او که فصل قبل با گیتی‌پسند به مقام نایب قهرمانی لیگ رسید، امیدوار است با حمایت هواداران شهروند، بتواند تغییرات بزرگی در این تیم ایجاد کند. در ادامه گفت‌وگوی ایسنا با رضا لک را می‌خوانید: سال‌هاست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک به تازگی هدایت تیم شهروند ساری را به عهده گرفته است. او که فصل قبل با گیتی‌پسند به مقام نایب قهرمانی لیگ رسید، امیدوار است با حمایت هواداران شهروند، بتواند تغییرات بزرگی در این تیم ایجاد کند.

در ادامه گفت‌وگوی ایسنا با رضا لک را می‌خوانید:
سال‌هاست به کار کردن در ساری علاقه‌مندم
رضا لک در ابتدا بیان کرد: بعد از پیشنهادی که آقای نجاریان مدتی قبل به بنده داده بودند، جلساتی را با هم داشتیم. واقعیت این است که تیم قدیمی شهروند و هواداران پرشورش باعث شده که بنده سال‌هاست علاقه‌مند به کار کردن در این باشگاه هستم. در سال‌های قبل هم مذاکراتی برای حضورم در ساری انجام شده بود که قسمت نشد اما امسال با مذاکراتی که انجام شد و رغبتی که هر دو طرف برای کار کردن نشان دادند، الحمدلله شرایط برای همکاری فراهم شد. از این که سرمربی شهروند ساری شدم خیلی خوشحالم و جا دارد از اعتماد آقای نجاریان به عنوان مدیرعامل باشگاه به بنده تشکر کنم و ان‌شاءالله بتوانم آن چیزی را که در این سال‌ها به‌دست آورده‎‌ام را در اختیار باشگاه شهروند و هواداران خون‌گرمش قرار دهم.

اردوی ۴ روزه در یکی از شهرهای مازندران خواهیم داشت
او افزود: در جلسه‌ای که با مدیریت باشگاه داشتیم قرار شد از روز شنبه ۱۸ خرداد تمرینات را استارت بزنیم. هفته اول را روزانه در دو نوبت صبح و عصر به تمرینات بدنسازی خواهیم پرداخت و بعد از دو روز استراحت، راهی اردویی ۴ روزه در یکی از شهرهای استان می‌شویم و در آن‌جا نیز تمرینات بدنی را پیگیری خواهیم کرد. بلافاصله بعد از آن نیز در ساری تمرینات تاکتیکی پیش فصل را انجام خواهیم داد تا مهیای حضور در لیگ شویم.

فهرست خرید بازیکنان را به باشگاه داده‌ام

سرمربی شهروند درباره جذب بازیکنان جدید نیز توضیح داد: اولویت ما در بستن تیم، استفاده از بازیکنان بومی مجموعه باشگاه شهروند است چرا که بازیکنان متعدد و با کیفیتی در این سال‌ها مشغول فعالیت در باشگاه هستند و بازیکنان جوانی هم در این تیم حاضرند که دو سه تای آن‌ها در تیم ملی امید حضوری مؤثر دارند اما بر اساس نیازها و برای رفع نقاط ضعف‌مان فهرستی را به باشگاه داده‌ام که مذاکرات‌شان را برای جذب بازیکنان مورد نظر آغاز کنند. به شخصه مانند آقای نجاریان به بازیکنان جوان شهروند علاقه‌مندم و تمایل زیادی به دادن فرصت بازی به جوانان و استفاده از آن‌ها دارم. البته این موضوع منوط به این است که چقدر بتوانند خودشان را در تمرینات نشان بدهند. این را هم باید در نظر گرفت ورزش حرفه‌ای ایجاب می‌کند که قدم‌ها به گونه‌ای برداشته شوند که مجموعه را به دستیابی به نتیجه‌ای مطلوب هدایت کند.

اصراری به حضور نداشتن مربیان سال‌های گذشته شهروند در کادر فنی ندارم
لک خاطرنشان کرد: از آقای اسماعیل‌پور که دو سال به‌عنوان سرمربی برای شهروند زحمات خوبی کشیدند، تشکر می‌کنم. ایشان نتایج خوبی را با این تیم کسب کردند. در خصوص انتخاب دستیارانم در کادر فنی نیز باید عنوان کنم از طرف بنده هیچ اصراری بر حضور نداشتن مربیان سال‌های گذشته شهروند وجود ندارد و دوست دارم از ظرفیت آن‌ها در کنار تیم استفاده کنم. اما یک مربی بدنساز را از خارج از مجموعه به تیم اضافه خواهیم کرد. با دو مربی دیگر هم در حال مذاکره هستیم که به کادر فنی اضافه شوند.

برای رسیدن به نتیجه مطلوب، تفکرات بازیکنان شهروند باید تغییر کند
او در ادامه تاکید کرد: در زمینه جایگاه شهروند ساری در پایان فصل پیش رو صحبت‌های زیادی را با مسؤولان باشگاه داشته‌ام. برای نتیجه گرفتن، خیلی چیزها مکمل هم هستند. تا آنجایی که من مشاهده کردم باشگاه شهروند امکانات خوبی دارد که قابل تأمل هستند. در درجه اول تماشاگران بی نظیرش، امکانات سخت افزاری هم‌چون زمین تمرین و سالن وزنه مناسب فاکتورهایی است که باشگاه فراهم کرده است. هم‌چنین کادر مدیریتی و اجرایی باشگاه نیز از نیروهای خوب و فعالی تشکیل شده‌اند که همه می‌توانند به کسب موفقیت کمک کنند. در کنار همه این‌ها بازیکنان مستعدی که در استان مازندران وجود دارند و باید از ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم تا به نتیجه برسیم. اولین هدف ما ارتقای نتیجه‌گیری سال‌های گذشته شهروند است. در این خصوص که چه جایگاهی را در پایان فصل کسب خواهیم کرد نمی‌توانم قولی بدهم اما این قول را می‌دهم که تمام توانم را برای کسب بهترین نتیجه ممکن به کار خواهم بست. طوری که اگر در پایان فصل در خصوص نتیجه‌گیری تیم صحبت می‌کنیم همه اذعان به پیشرفت شهروند داشته باشند. من دوشنبه در جمع بازیکنان گفتم که با تعویض سرمربی شاید اتفاق چندانی رخ ندهد اما این تفکر همه ما و مخصوصاً بازیکنان است که باید تغییر پیدا کند و آن موقع باید به دنبال نتیجه بود. به سرعت روی نقاط ضعف و قوت سال گذشته کار خواهیم کرد و برنامه‌ریزی‌های لازم را روی آن‌ها انجام خواهیم داد. از صمیم قلب می‌گویم که هواداران شهروند ساری بهترین و پرشورترین هستند.

لک در پایان گفت: من سال‌هاست که در فوتسال در حال مربیگری هستم و در تیم‌هایی که تماشاگران زیادی نیز داشته‌اند کار کرده‌ام اما این را از صمیم قلب می‌گویم که شهروند ساری صاحب بهترین و پرشورترین هواداران در ایران، آسیا و حتی جهان است. از این بابت بسیار خوشحالم که هدایت چنین تیمی را بر عهده گرفته‌ام. امیدوارم هواداران‌مان حمایت‌های سال‌های اخیر را از تیم در فصل جدید داشته باشند و بنده، همکاران و بازیکنانم قول می‌دهیم که تمام تلاش‌مان را در بحث فنی به کار بگیریم و پاسخ محبت‌هایشان را بدهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۶:۱۹

راحت باش بگو بازیکن جدید میخای کادر قبلی رو نمیخای چرا خبرنگارو می پی چونی؟ خخخ

ناشناس پنجشنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

تو خودت باید اول تفکراتت رى عِوض کنى اونجاهایى که نتیجه گرفتى همه بازیکناى تیم ملى پوش بودند و تو کاره اى نبودى وگرنه چرا در ساوه و میثاق هیچى نشدى؟!!! الان تیّم سارى باریکن داره بهترین تماشاگران ایران روًهم داره باید أینجا قهرمان بشى حواست رو جمع کن

نام ... پنجشنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

باید حواسشو بجای جمع کردن ضرب کنه تا توی ساری کم نیاره امسال مثل هفته آخر توی ساری هر هفته ش واسه تیم ها جهنمه

ناشناس جمعه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲:۱۰

اقاى لک عزیز با سلام و درود
اگه میخواى تا اخر فصل اینجا بمونى فقط یک نصیحت
دارم برات نذار از کادر فنى پارسال کسى امسال کنارت بمونه همه رو از بیرون خودت بیار