کد خبر : 135817
تاریخ انتشار : جمعه 17 خرداد 1398 - 12:39
-

انصاری فرد: در صورت موافقت باشگاه‌ها مرحله پلی آف به صورت تک بازی برگزار می شود

انصاری فرد: در صورت موافقت باشگاه‌ها مرحله پلی آف به صورت تک بازی برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسن انصاری فرد در مورد برگزاری مرحله پلی آف در لیگ برتر امسال گفت: مرحله پلی آف خوب است  و من با برگزاری این مرحله موافقم اما امسال سال خیلی شلوغی برای فوتسال ماست و می‌توان گفت سال ۹۸ سالی پرکار است. وی گفت: در حال حاضر هنوز برای برگزاری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسن انصاری فرد در مورد برگزاری مرحله پلی آف در لیگ برتر امسال گفت: مرحله پلی آف خوب است  و من با برگزاری این مرحله موافقم اما امسال سال خیلی شلوغی برای فوتسال ماست و می‌توان گفت سال ۹۸ سالی پرکار است.

وی گفت: در حال حاضر هنوز برای برگزاری یا عدم برگزاری مرحله پلی اف تصمیمی نگرفته ایم و قرار است  بعد از جلسه ۱۹ خرداد که بین مدیران باشگاه‌ها برگزار می شود تصمیم گیری نهایی انجام شود و در صورتیکه در این جلسه به یک  نظر خِرَد جمعی رسیدیم  تصمیم نهایی را در رابطه با این  موضوع را اعلام می کنیم.

 رییس سازمان لیگ فوتسال  گفت: اگر امسال سال شلوغی نبود، بدون اینکه جلسه ای برگزار کنیم حتما پلی آف را برگزار می‌کردیم اما امسال ترجیح می‌دهیم که با نظر خِرَد جمعی در این مورد تصمیم گیری شود.

 رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال در پاسخ به اینکه شنیده شده شاید امسال پلی آف به صورت تک بازی برگزار شود گفت: این موضوع هم به نظر مدیران باشگاه‌هاست و اگر آنها موافق  باشند که بازی‌ها در مرحله پلی آف به صورت تک بازی برگزار شود، در اینصورت پلی آف به صورت تک بازی برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲:۵۳

تک بازی واقعا مسخره ست اگر امسال پلی آف نذارن تا چن سال دیگه خواب پلی آف رو هم نباید دید واقعا چقدر داغ شده بود بازیهای پلی اف امسال حیف که این اقا و دارودسته ش اومدن سرکار متاسفم