کد خبر : 135831
تاریخ انتشار : جمعه 17 خرداد 1398 - 17:00
-

بی غم:برگزاری پلی آف در ایران عادلانه نیست/ تابع تصمیم مسئولان هستیم

بی غم:برگزاری پلی آف در ایران عادلانه نیست/ تابع تصمیم مسئولان هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی غم در مورد تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت : خدا را شکر در حال حاضر همه چیز در باشگاه خوب است و توانستیم بازیکنان مورد نظر خود را جذب و انشالله آماده رقابتها لیگ برتر هستیم. وی همچنین در مورود برگزاری پلی آف لیگ برتر فوتسال گفت:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی غم در مورد تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت : خدا را شکر در حال حاضر همه چیز در باشگاه خوب است و توانستیم بازیکنان مورد نظر خود را جذب و انشالله آماده رقابتها لیگ برتر هستیم.
وی همچنین در مورود برگزاری پلی آف لیگ برتر فوتسال گفت: برگزاری پلی آف برای تیمی که قصد قهرمانی دارد فرقی ندارد چون تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید برایش فرقی داشته باشد که با پلی آف قهرمان شود یا بی پلی آف.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: دو سال قبل که با تیم مس به مقام قهرمانی دست پیدا کردیم در برنامه ی ۲۰۲۰ گفتم که به دلیل تفاوت شرایط سخت افزاری تیمها، برگزاری پلی آف در ایران عادلانه نیست.برای مثال یک تیم سالن بزرگی دارد و تیم دیگر سالن کوچک، یک تیم سالن برگزاری مسابقه اش لیز است و تیم دیگر استاندارد یک تیم فاصله ی تماشاگرانش با زمین کم است و تیم دیگر زیاد، یک تیم هواداران بیشتری دارد. و تیم دیگر هوادران کمتری و….
وی گفت: با توجه به همین مشکلات به نظر من برگزاری پلی آف در ایران عادلانه نیست اما در نهایت ما تابع تصمیم مسئولان هستیم و با برگزاری یا عدم برگزاری پلی آف مشکلی نداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲:۵۵

به قول خودت تیم قهرمان باید توی همه شرایط ببره و بهونه نیاره زمین و هوا و داور و … رو راست بگو هزینه تون چند میلیاردی نمیخاین ریسک کنین احتمال حذفتون بالا باشه شاید همین شماهاو نفوذی هاتون نمیزارین امسال پلی اف برگزار بشه